Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001078-a 8a4090f5a0724e9cbc69b2449b0043d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сіроштан Валентина Леонідівна

380444512289 kctkm@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський центр трансплантації кісткового мозку
Код ЄДРПОУ: 30630831
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 119
Контактна особа: Сіроштан Валентина Леонідівна
380444512289
kctkm@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:07
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 11:37
оголошення.doc
20 вересня 2019 11:37
оголошення.doc
18 вересня 2019 12:29
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:30
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся інформація стосовно предмету закупівлі зазначено в оголошенні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 36 750,00
UAH з ПДВ
35 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 39 999,00
UAH з ПДВ
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 11:42
уст.док ФО-П Кошлак Л.А..pdf
24 вересня 2019 11:42
Наказ про директора.pdf
24 вересня 2019 11:42
Висновок СЕС.pdf
24 вересня 2019 11:42
Авторизаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Переможець 35 550,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 13:28

Документи

26 вересня 2019 13:25
Рішення 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
35 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 13:25
Рішення 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1 до договору 138.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:36
Договір 138.pdf укладений
03 жовтня 2019 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на 450,00 грн. через заміну одиниці.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML