Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001078-a 8a4090f5a0724e9cbc69b2449b0043d3
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київський центр трансплантації кісткового мозку
Код ЄДРПОУ: 30630831
Місцезнаходження замовника: 03115, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 119
Контактна особа замовника: Сіроштан Валентина Леонідівна
380444512289
kctkm@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:07
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 11:37
оголошення.doc
20 вересня 2019 11:37
оголошення.doc
18 вересня 2019 12:29
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:30
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся інформація стосовно предмету закупівлі зазначено в оголошенні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 36 750,00
UAH з ПДВ
35 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 39 999,00
UAH з ПДВ
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 11:42
уст.док ФО-П Кошлак Л.А..pdf
24 вересня 2019 11:42
Наказ про директора.pdf
24 вересня 2019 11:42
Висновок СЕС.pdf
24 вересня 2019 11:42
Авторизаційний лист.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Переможець 35 550,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 13:28

Документи

26 вересня 2019 13:25
Рішення 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
35 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 13:25
Рішення 38.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 138.pdf укладений
03 жовтня 2019 15:11
Додаткова угода 1 до договору 138.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на 450,00 грн. через заміну одиниці.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку