Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фарби та лакофарбова продукція
Очікувана вартість
265 026,05 UAH
UA-2019-09-17-001037-b 4dbcbde62a684e11b6795626ba7c67f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:56
Очікувана вартість: 265 026,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 325,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Строк поставки - 14 к. д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
фарби та лакофарбова продукція (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:49
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
17 вересня 2019 13:49
фарба2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 218 983,74
UAH з ПДВ
217 658,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 219 998,16
UAH з ПДВ
218 673,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 13:32
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:31
Dovidka_19287304790670489398.pdf
01 листопада 2019 13:31
Лист фіз.особа.pdf
01 листопада 2019 13:31
Довідка ЮО.zip
01 листопада 2019 13:31
Довідка ФО.zip
01 листопада 2019 13:31
довідка ДПС.pdf
02 жовтня 2019 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:37
Наказ.pdf
02 жовтня 2019 17:37
5. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 17:37
4. Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 17:37
3. Відповідність ст.17.pdf
02 жовтня 2019 17:37
2. Кваліфікація ст.16.pdf
02 жовтня 2019 17:37
1.1. Довкілля.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:52
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 15:52
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 15:52
Довідка ст 17.pdf
02 жовтня 2019 15:52
Аналогічний договір 3.pdf
02 жовтня 2019 15:52
Аналогічний договір 2.pdf
02 жовтня 2019 15:52
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Переможець 217 658,60
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
217 658,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:39
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 23:04
К 204 ДУ1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 23:03
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:15
К 204.pdf укладений
18 листопада 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: К 204
Договір:
Номер додаткової угоди: К 204 додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 217 658,52
UAH (в тому числі ПДВ 36 276,42 UAH)