Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-09-17-000674-a ● bf91117ec0384b41bd1bae1a36403793
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольський пологовий будинок"Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987215 |
Місцезнаходження: | 53210, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Гагаріна, 49 А |
Контактна особа: |
Філатова Ганна Сергіївна 380959221201 anutka.filatova36@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 64 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Комп’ютерне обладнання та приладдя за асортиментом та у кількості, указаному у Додатку 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Комп’ютерне обладнання та приладдя за асортиментом та у кількості, указаному у Додатку 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53210, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Гагаріна, 49 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 10 робочих днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 10:49 |
Додаток 3, пропозиція.docx |
17 вересня 2019 10:49 |
Оголошення про закупівлю .docx |
17 вересня 2019 10:49 |
Додаток 2, проект договору.doc |
17 вересня 2019 10:49 |
Додаток 1, вимоги .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:50
Дата відповіді: 19 вересня 2019 09:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Да, обов'язково допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації при умові однакових або кращих технічних характеристик. Потрібно вказувати марку, тому що потім накладна повинна відповідати пропозиції на торгах та технічні характеристики, які повинні бути не гірше заявлених для розглядання замовником відповідності. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі. Цінова пропозиція запропонована учасником повинна бути остаточною та включати всі супутні витрати. Відповідно договір буде укладено на суму, визначену після завершення аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
51 450,00
UAH з ПДВ
|
49 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
50 799,00
UAH з ПДВ
|
50 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
55 818,00
UAH з ПДВ
|
51 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
49 500,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор комп.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 12:56
|