Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11 |
Контактна особа: |
Гайдайчук Світлана Олегівна 380979104325 tender-ttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 10:17 |
Додаток 10 схема маршруту руху част.2.jpg | |
17 вересня 2019 10:17 |
Додаток 10 схема маршруту руху част. 1.jpg | |
17 вересня 2019 10:13 |
Договір забезпечення.doc | |
17 вересня 2019 10:13 |
Проект договору дизель.doc | |
17 вересня 2019 10:12 |
Тендерна документація.doc |
17 вересня 2019 10:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2019 10:17 |
Додаток 10 схема маршруту руху част.2.jpg
|
|||
17 вересня 2019 10:17 |
Додаток 10 схема маршруту руху част. 1.jpg
|
|||
17 вересня 2019 10:13 |
Договір забезпечення.doc
|
|||
17 вересня 2019 10:13 |
Проект договору дизель.doc
|
|||
17 вересня 2019 10:12 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомляємо, що визнання переможцем ТОВ "ОНДІ ГРУП" є неправомірним та тендзерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Просимо відхилити рішення тендерного комітету та визнати наступного учасника з найбільш вигідною пропозицією.
1. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надав технічну специфікацію яка вимагалась Замовником (скан-копія додається);
2. Замовником в Тендерній документації взагалі не вимагалося окремого документа чи гарантійного листа про дійсність тендерної пропозиції протягом 90 днів, а дана інформація зазначається Учасником в Тендерній пропозиції (скан-копія документа наданого ТОВ «ОНДІ ГРУП» в якому зазначена дана інформація додається);
3. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надали і копію аналогічного договора і підтвердження виконання договору, а саме видаткові накладні, чим було повністю виконано вимоги Замовника. Що стосується зауваження, що ТзОВ «Віконс» не є державною організацією, то такої вимоги в тендерній документації Замовника взагалі не було тому ,що така вимога була б дискримінаційною .
1. Відповідно до вимоги у Розділі 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція складається з : 5)Інформації про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 1 до тендерної документації);».
У поданій тендерній пропозиції ТОВ «ОНДІ ГРУП», відсутня технічна специфікація,яка вимагалась Замовником.
2. Відповідно до Тендерної документації Замовника: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.»
Учасником не подано гарантійного листа щодо дійсності тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
3. Відповідно до вимог, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору з додатками, які становлять його невід’ємну частину та копією накладних або актів передачі-приймання товару (при закупівлі товару), актів передачі-приймання виконаних робіт або наданих послуг (при закупівлі робіт або послуг). Інформація може надаватися про договір, який виконується (за умови його часткового виконання).»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНДІ ГРУП» надано 1-й договір укладений з ТзОВ «Віконс» (ЄДРПОУ 37622460) який не можна відслідкувати в системі ДЗО, оскільки він не є державною організацією.
Тому, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ОНДІ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації. Тому просимо Вас відмінити рішення прийняте замовником та визнати переможцем учасника, пропозиція якого за результатами аукціону була найбільш економічно вигідною.
Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
1. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надав технічну специфікацію яка вимагалась Замовником (скан-копія додається);
2. Замовником в Тендерній документації взагалі не вимагалося окремого документа чи гарантійного листа про дійсність тендерної пропозиції протягом 90 днів, а дана інформація зазначається Учасником в Тендерній пропозиції (скан-копія документа наданого ТОВ «ОНДІ ГРУП» в якому зазначена дана інформація додається);
3. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надали і копію аналогічного договора і підтвердження виконання договору, а саме видаткові накладні, чим було повністю виконано вимоги Замовника. Що стосується зауваження, що ТзОВ «Віконс» не є державною організацією, то такої вимоги в тендерній документації Замовника взагалі не було тому ,що така вимога була б дискримінаційною .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-30-000031 ● 0c89a90f51ac4010a78f0679e5e83c45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2019
№ 51
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-09-17-000528-a від 17.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час перевірки було встановлено, що Комунальним підприємством «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі), затвердженої Наказом № 490. Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Ознайомившись з Вашим висновком, повідомляємо Вам, що згідно п.1 ч.1 Ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: - авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Порядок авторизації електронних майданчиків визначається Кабінетом Міністрів України; 21.03.2019 року згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі було внесено зміни в форми документів, а саме в зміст оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір де є обов'язковим зазначати джерело фінансування. В зв'язку з чим електронні майданчики згідно п. 20 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, у разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами. Станом на 21.10.2019 року дані зміни в функціональних характеристиках та можливостях авторизованого електронного майданчика не зроблені. Тобто на електронному майданчику e-tender (та і на інших електронних майданчиках), з якого здійснює свої закупівлі КП ЖТТУ, немає окремого обов'язкового поля: джерело фінансування, яке б забезпечило Замовнику можливість внести повну і необхідну інформацію згідно зі змінами до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 490 . В зв'язку з чим КП ЖТТУ під час оголошення закупівлі та повідомлення про намір укласти договір по закупівлі палива дизельного класу Євро-5 по смарт-картках, № закупівлі :UA-2019-09-17-000528-a не було вказано даної інформації. Проте, дана закупівля була прив'язана до плану закупівлі, відповідно до якого видно, що дана закупівля фінансується з власних коштів підприємства тому, що в плані закупівлі немає посилання на КЕКВ. Також, повідомляємо Вам, що поки не буде внесено змін в функціональні характеристики та можливості авторизованого електронного майданчика та для уникнення в подальшому такого роду порушеннь, відповідальною особою під час оприлюдення такої інформації в електронній системі закупівель, інформація про джерело фінансування буде зазначатись в розділі Примітки.
2019-10-21 15:55:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНДІ ГРУП" |
3 326 400,00
UAH з ПДВ
|
3 250 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 428 600,00
UAH з ПДВ
|
3 260 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
3 536 400,00
UAH з ПДВ
|
3 498 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 528 000,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНДІ ГРУП" #42620989 |
Переможець |
3 250 800,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:53
|
Додаткова угода №1.JPG | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 14:53
|
Підписаний договір.PDF | укладений |
28 жовтня 2019 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, та відповідно викласти п. 10.1 Договору в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє по 31.01.2020 року , а в частині взаєморозрахунків - до їх повного проведення.». |
Номер договору про закупівлю: | 14КЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |