Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне класу Євро-5 по смарт-картках
Очікувана вартість
3 570 000,00 UAH
UA-2019-09-17-000528-a 536271dec4ab4df18872e2b4e9a84301
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдайчук Світлана Олегівна

380979104325 tender-ttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11
Контактна особа: Гайдайчук Світлана Олегівна
380979104325
tender-ttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:08
Очікувана вартість: 3 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 літр
Паливо дизельне класу Євро-5 по смарт-картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:17
Додаток 10 схема маршруту руху част.2.jpg
17 вересня 2019 10:17
Додаток 10 схема маршруту руху част. 1.jpg
17 вересня 2019 10:13
Договір забезпечення.doc
17 вересня 2019 10:13
Проект договору дизель.doc
17 вересня 2019 10:12
Тендерна документація.doc
17 вересня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:17
Додаток 10 схема маршруту руху част.2.jpg
17 вересня 2019 10:14
схема маршруту руху част.2.jpg
17 вересня 2019 10:17
Додаток 10 схема маршруту руху част. 1.jpg
17 вересня 2019 10:14
схема маршруту руху част. 1.jpg
17 вересня 2019 10:13
Договір забезпечення.doc
17 вересня 2019 10:13
Проект договору дизель.doc
17 вересня 2019 10:12
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня
Дата подання: 17 вересня 2019 16:45
Дата відповіді: 18 вересня 2019 08:21
-
Відповідь: Доброго дня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-000528-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:40
Щодо неправомірного визнання переможцем
Доброго дня,
Повідомляємо, що визнання переможцем ТОВ "ОНДІ ГРУП" є неправомірним та тендзерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Просимо відхилити рішення тендерного комітету та визнати наступного учасника з найбільш вигідною пропозицією.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:35
Повідомляємо Вам, що ви не уважно перевірили документи ТОВ "Онді Груп" та вимоги Замовника викладені в тендерній документації тому, що:
1. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надав технічну специфікацію яка вимагалась Замовником (скан-копія додається);
2. Замовником в Тендерній документації взагалі не вимагалося окремого документа чи гарантійного листа про дійсність тендерної пропозиції протягом 90 днів, а дана інформація зазначається Учасником в Тендерній пропозиції (скан-копія документа наданого ТОВ «ОНДІ ГРУП» в якому зазначена дана інформація додається);
3. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надали і копію аналогічного договора і підтвердження виконання договору, а саме видаткові накладні, чим було повністю виконано вимоги Замовника. Що стосується зауваження, що ТзОВ «Віконс» не є державною організацією, то такої вимоги в тендерній документації Замовника взагалі не було тому ,що така вимога була б дискримінаційною .
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000528-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:39046990
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:28
лист оскарження
З приводу рішення тендерного комітету КП «Житомирського трамвайно-тролейбусного управління» Житомирської міської ради про визнання переможцем ТОВ «ОНДІ ГРУП» зазначаємо наступну інформацію:
1. Відповідно до вимоги у Розділі 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція складається з : 5)Інформації про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 1 до тендерної документації);».
У поданій тендерній пропозиції ТОВ «ОНДІ ГРУП», відсутня технічна специфікація,яка вимагалась Замовником.
2. Відповідно до Тендерної документації Замовника: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.»

Учасником не подано гарантійного листа щодо дійсності тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій.

3. Відповідно до вимог, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору з додатками, які становлять його невід’ємну частину та копією накладних або актів передачі-приймання товару (при закупівлі товару), актів передачі-приймання виконаних робіт або наданих послуг (при закупівлі робіт або послуг). Інформація може надаватися про договір, який виконується (за умови його часткового виконання).»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНДІ ГРУП» надано 1-й договір укладений з ТзОВ «Віконс» (ЄДРПОУ 37622460) який не можна відслідкувати в системі ДЗО, оскільки він не є державною організацією.
Тому, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ОНДІ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації. Тому просимо Вас відмінити рішення прийняте замовником та визнати переможцем учасника, пропозиція якого за результатами аукціону була найбільш економічно вигідною.
Якщо замовник не прийме до уваги наше звернення, будемо звертатись із заявою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 14:36
Повідомляємо Вам, що ви не уважно перевірили документи ТОВ "Онді Груп" та вимоги Замовника викладені в тендерній документації тому, що:
1. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надав технічну специфікацію яка вимагалась Замовником (скан-копія додається);
2. Замовником в Тендерній документації взагалі не вимагалося окремого документа чи гарантійного листа про дійсність тендерної пропозиції протягом 90 днів, а дана інформація зазначається Учасником в Тендерній пропозиції (скан-копія документа наданого ТОВ «ОНДІ ГРУП» в якому зазначена дана інформація додається);
3. ТОВ «ОНДІ ГРУП» в складі своєї пропозиції надали і копію аналогічного договора і підтвердження виконання договору, а саме видаткові накладні, чим було повністю виконано вимоги Замовника. Що стосується зауваження, що ТзОВ «Віконс» не є державною організацією, то такої вимоги в тендерній документації Замовника взагалі не було тому ,що така вимога була б дискримінаційною .

Документи

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 16:28
лист оскарження

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000031 ● 0c89a90f51ac4010a78f0679e5e83c45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-09-17-000528-a від 17.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про надання заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час перевірки було встановлено, що Комунальним підприємством «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради (далі – Замовник) в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів (відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі), затвердженої Наказом № 490. Аналогічно, в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 11 форми повідомлення про намір укласти договір щодо джерела фінансування закупівлі, затвердженої Наказом № 490. Ознайомившись з Вашим висновком, повідомляємо Вам, що згідно п.1 ч.1 Ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: - авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Порядок авторизації електронних майданчиків визначається Кабінетом Міністрів України; 21.03.2019 року згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі було внесено зміни в форми документів, а саме в зміст оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір де є обов'язковим зазначати джерело фінансування. В зв'язку з чим електронні майданчики згідно п. 20 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, у разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами. Станом на 21.10.2019 року дані зміни в функціональних характеристиках та можливостях авторизованого електронного майданчика не зроблені. Тобто на електронному майданчику e-tender (та і на інших електронних майданчиках), з якого здійснює свої закупівлі КП ЖТТУ, немає окремого обов'язкового поля: джерело фінансування, яке б забезпечило Замовнику можливість внести повну і необхідну інформацію згідно зі змінами до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 490 . В зв'язку з чим КП ЖТТУ під час оголошення закупівлі та повідомлення про намір укласти договір по закупівлі палива дизельного класу Євро-5 по смарт-картках, № закупівлі :UA-2019-09-17-000528-a не було вказано даної інформації. Проте, дана закупівля була прив'язана до плану закупівлі, відповідно до якого видно, що дана закупівля фінансується з власних коштів підприємства тому, що в плані закупівлі немає посилання на КЕКВ. Також, повідомляємо Вам, що поки не буде внесено змін в функціональні характеристики та можливості авторизованого електронного майданчика та для уникнення в подальшому такого роду порушеннь, відповідальною особою під час оприлюдення такої інформації в електронній системі закупівель, інформація про джерело фінансування буде зазначатись в розділі Примітки.

2019-10-21 15:55:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНДІ ГРУП" 3 326 400,00
UAH з ПДВ
3 250 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 428 600,00
UAH з ПДВ
3 260 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 3 536 400,00
UAH з ПДВ
3 498 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 528 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:49
довідки переможця.zip
01 жовтня 2019 16:16
ЖТТУ підписані.zip
01 жовтня 2019 16:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:23
Специфікація.pdf
02 жовтня 2019 15:23
ДП_Сертифікат+Паспорт.pdf
02 жовтня 2019 15:23
ДОГОВІР ЗАБЕРПЕЧЕННЯ.pdf
02 жовтня 2019 15:23
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
02 жовтня 2019 15:23
Зразок талонів ДП.pdf
02 жовтня 2019 15:23
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 15:23
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Протоколи+Наказ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Вог Кард_ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:22
договір забезпечення.pdf
02 жовтня 2019 13:22
Диплом Олі (копія).pdf
02 жовтня 2019 13:22
Диплом магістра Дяків.pdf
02 жовтня 2019 13:22
Диплом бакалавра Грех.pdf
02 жовтня 2019 13:21
наказ (завірений_).PDF
02 жовтня 2019 13:21
аналогічні 6 шт.PDF
02 жовтня 2019 13:21
ст 17.pdf
02 жовтня 2019 13:21
Ліцензія.PDF
02 жовтня 2019 13:21
АЗС.pdf
02 жовтня 2019 13:21
Договір ШК 07103.pdf
02 жовтня 2019 13:21
Договір ПК 07055.pdf
02 жовтня 2019 13:21
талони Інтеркард.PDF
02 жовтня 2019 13:21
талони інтер кард 92.PDF
02 жовтня 2019 13:21
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
02 жовтня 2019 13:21
Вог.rar
02 жовтня 2019 13:21
протокол(копія).PDF
02 жовтня 2019 13:21
паспорт Наді(копія).PDF
02 жовтня 2019 13:21
наказ (копія).PDF
02 жовтня 2019 13:21
статут та опис ( копія).pdf
02 жовтня 2019 13:21
статут (оригінал).PDF
02 жовтня 2019 13:21
Установчі.rar
02 жовтня 2019 13:21
протокол завірений.PDF
02 жовтня 2019 13:21
про відкриття рахунку.pdf
02 жовтня 2019 13:21
паспорт Наді.PDF
02 жовтня 2019 13:21
Паспорт Наді (копія).pdf
02 жовтня 2019 13:21
наказ (завірений_).PDF
02 жовтня 2019 13:21
мвс.pdf
02 жовтня 2019 13:21
копія паспорта Наді.pdf
02 жовтня 2019 13:21
відомості ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 13:21
витяг ПДВ копія.PDF
02 жовтня 2019 13:21
витяг ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 13:21
витяг (копія).pdf
02 жовтня 2019 13:21
Виписка (копія).pdf
02 жовтня 2019 13:21
Гарант лист 123.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:42
Опис товару ДП.pdf
02 жовтня 2019 16:42
ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Перелік АЗС Україна.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Ліцензія завірена.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Установчі завірені.7z
02 жовтня 2019 16:42
Витяг_02.09.rtf
02 жовтня 2019 16:42
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Аналогічні договори.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Перелік АЗС.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Техніне завдання.pdf
02 жовтня 2019 16:42
згідно 17 закону.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Паспорт КІО.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Договір ОК-ОБК.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Звіт 1ДФ.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Паспорт Стоянський С С.pdf
02 жовтня 2019 16:42
паспорт ДПЗ.PDF
02 жовтня 2019 16:42
паспорт ДПЛ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНДІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНДІ ГРУП"
#42620989
Переможець 3 250 800,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНДІ ГРУП"
#42620989
3 250 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:53
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
28 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:53
Підписаний договір.PDF укладений
28 жовтня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, та відповідно викласти п. 10.1 Договору в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє по 31.01.2020 року , а в частині взаєморозрахунків - до їх повного проведення.».
Номер договору про закупівлю: 14КЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 2 484 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 414 090,00 UAH)