Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Миру, 17 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
6 631 071,60 UAH
UA-2019-09-17-000492-a 54c5115293584884a31a65386bbbb7f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 13:29
Очікувана вартість: 6 631 071,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Миру, 17 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт Солоне, Солонянський район, вул. Миру, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:04
Додаток 7 Технічне завдання.doc
17 вересня 2019 10:04
Проект договору Додаток 6.doc
17 вересня 2019 10:04
Тендерна документація.doc
17 вересня 2019 10:04
Документи для переможця Додаток 4.doc
17 вересня 2019 10:04
Інші документи Додаток 3.doc
17 вересня 2019 10:04
Форма пропозиції Додаток 5.doc
17 вересня 2019 10:04
стаття 16 Додаток 1.doc
17 вересня 2019 10:04
стаття 17 Додаток 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000068 ● b261fdf75e0f49e2af4f290b6ae6ec7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 18:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2019-09-17-000492-a 17.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 5 828 063,64
UAH з ПДВ
5 828 063,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 6 394 954,77
UAH з ПДВ
6 394 954,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 6 631 071,60
UAH з ПДВ
6 631 071,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 12:04
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:02
Договірна ціна 3.rar
17 жовтня 2019 12:02
Договірна ціна 2.rar
17 жовтня 2019 12:02
Договірна ціна 1.rar
17 жовтня 2019 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 12:02
Довідка МВС.pdf
27 вересня 2019 09:18
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:17
Договірна ціна 2.rar
27 вересня 2019 09:17
Договірна ціна 1.rar
27 вересня 2019 09:17
Договірна ціна 3.rar
27 вересня 2019 09:17
Графік виконання робіт.pdf
27 вересня 2019 09:17
Банкгарантія Солоне.zip
27 вересня 2019 09:17
Додаток 3.rar
27 вересня 2019 09:17
Додаток 2.pdf
27 вересня 2019 09:17
Додаток 1.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:40
новая статистика.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
наказ.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
лицензия.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
лицензия 2.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
довідка з банку Хотей.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
витяг ПДВ.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
акт звірки.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт14-15.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт12-13.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт10-11.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт 8-9.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт 6-7.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт 4-5.jpeg
03 жовтня 2019 09:40
паспорт 2-3.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "Хотей АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 5 828 063,64
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
5 828 063,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:02
д.у.5 дог.333.pdf укладений
14 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:21
ДУ №2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:20
Додатки до договору.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:22
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано додатки до договору у зв'язку з технічною помилкою при публікації договору.
Номер договору про закупівлю: 333/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до договору №333/10-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 333/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 926 030,15
UAH (в тому числі ПДВ 821 005,02 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін