Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
69 200,00 UAH
UA-2019-09-17-000232-b b9679650b2944116b2677da3d0d0ca5b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 10:21
Очікувана вартість: 69 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 346,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
мережевий екран та програмне забезпечення до нього
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:40
Документація мережевий екран_допорогова оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:50
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Документацією на проведення процедури допорогової закупівлі товарів через систему електронних закупівель (далі - Документація) не передбачено еквіваленту. 2.Дана закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі". 3. Документація не містить обмежень для участі в процедурі закупівлі потенційних Учасників. Умови та порядок визначення вартості пропозиції зазначено у додатку 1 до Документації. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна пропозиції. Учасник визначає ціну на Товар, який він пропонує поставити, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 10:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
25 вересня 2019 13:08
Пропозиція.pdf
25 вересня 2019 13:08
Інформація про учасника.pdf
25 вересня 2019 13:08
Довідка про досвід.pdf
25 вересня 2019 13:08
Висновок_Fortigate.pdf
25 вересня 2019 13:08
4_Статут.pdf
25 вересня 2019 13:08
2_Витяг_ПДВ.pdf
25 вересня 2019 13:08
1_Протокол.PDF
25 вересня 2019 13:08
1_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"
#40607814
Відхилено 69 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:39

Документи

27 вересня 2019 15:39
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:37
Протокол 89.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій