Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери (Державний бюджет)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2019-09-17-000200-c 4606b20df5a841fc97ae70946d4253b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дячок Тетяна Георгіївна

+380552263722 mtz@justks.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 34906897
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Контактна особа: Дячок Тетяна Георгіївна
+380552263722
mtz@justks.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:03
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Принтери (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вулиця Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється прямим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунків та накладних. Розрахунки проводяться не пізніше 10 банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладних. До рахунка додається накладна. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 11:02
Тендерна документація 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Відповідно до ч.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
2. Згідно п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 –30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Принтери), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. У відповідності з додатком 4 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
4. У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в Графах «Ціна за одиницю, грн., з ПДВ» та «Загальна вартість, грн. з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
5. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 20 970,00
UAH з ПДВ
20 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 25 596,00
UAH з ПДВ
25 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:29
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 жовтня 2019 11:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 жовтня 2019 11:29
Аналог.дог. відгук.pdf
03 жовтня 2019 11:29
Довідка без печатки.pdf
03 жовтня 2019 11:29
Відомості ФОП Виничук.pdf
03 жовтня 2019 11:29
Установчі док.(підпис).pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:32
документи переможця
11 жовтня 2019 14:38
документи переможця
10 жовтня 2019 17:21
Електронний підпис
01 жовтня 2019 19:12
Електронний підпис
01 жовтня 2019 19:08
тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 19:08
реєстр документів.pdf
01 жовтня 2019 19:08
довідки відповідності.pdf
01 жовтня 2019 19:08
довідка представник.pdf
01 жовтня 2019 19:08
довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2019 19:08
довідка аналог дог.pdf
01 жовтня 2019 19:08
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
01 жовтня 2019 19:08
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
01 жовтня 2019 19:08
102a_20191001_150757197.pdf
01 жовтня 2019 19:08
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
01 жовтня 2019 19:08
технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 20 970,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:49
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 25 596,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
25 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:52
платіжне доручення 1172.PDF укладений
31 жовтня 2019 17:52
платіжне доручення 643.PDF укладений
31 жовтня 2019 17:52
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:56
Договір 307.PDF укладений
25 жовтня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 596,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 266,00 UAH)