Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери (Державний бюджет)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2019-09-17-000200-c ● 4606b20df5a841fc97ae70946d4253b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 34906897 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14 |
Контактна особа: |
Дячок Тетяна Георгіївна +380552263722 mtz@justks.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 31 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 158,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Принтери (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вулиця Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється прямим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунків та накладних. Розрахунки проводяться не пізніше 10 банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладних. До рахунка додається накладна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 11:02 |
Тендерна документація 2019 рік.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Відповідно до ч.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
2. Згідно п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 –30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Принтери), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. У відповідності з додатком 4 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
4. У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в Графах «Ціна за одиницю, грн., з ПДВ» та «Загальна вартість, грн. з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
5. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.
1. Відповідно до ч.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
2. Згідно п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 –30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Принтери), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. У відповідності з додатком 4 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
4. У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в Графах «Ціна за одиницю, грн., з ПДВ» та «Загальна вартість, грн. з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
5. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
20 970,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 15:49
|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
25 596,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 17:52
|
платіжне доручення 1172.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 17:52
|
платіжне доручення 643.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 11:56
|
Договір 307.PDF | укладений |
25 жовтня 2019 11:54
|