Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 11 лотів
Medicines for the treatment of cancer patients, 11 lots
Очікувана вартість
9 504 267,82 UAH
UA-2019-09-16-002151-a 77da7ba8a0a7416eb931a9fbfd93bc37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 9 504 267,82 UAH з ПДВ
Publication date: 16 вересня 2019 19:30
Enquiries until: 07 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 13 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 9 504 268 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2019 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

16 вересня 2019 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 19:30
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
16 вересня 2019 19:30
ТД онкологія 3.pdf
16 вересня 2019 19:30
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
16 вересня 2019 19:30
Додаток 4 (Проект договору).pdf
16 вересня 2019 19:30
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
16 вересня 2019 19:30
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
16 вересня 2019 19:30
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо визначення очікуваної вартості
Дата подання: 17 вересня 2019 13:22
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:46
Шановний Замовнику! За лотом 9 планується здійснити закупівлю лікарського засобу Карбоплатин, 600 мг, амп., фл., шпр. у кількості 900 од, і при цьому очікувана вартість за цим лотом становить 1 440 648,00 гривень. Тобто, закупівлю планується провести за ціною 1600 гривень або менше за 1 одиницю. Хочемо звернути увагу на те, що більшість цін на Карбоплатин, 600 мг у реєстрі оптово-відпускних цін знаходиться у межах від 2,2 до 2,5 тисяч гривень. З метою забезпечення участі у торгах учасників, які мають можливість запропонувати продукцію різних виробників, просимо визначити бюджет, виходячи з зазначених вище оптово-відпускних цін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити очікувану вартість закупівлі щодо лоту № 9 без змін.
Тендерна документація в форматі Word
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:06
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 10:44
Доброго дня. Прохання загрузити тендерну документація в форматі Word. Дякуємо.
Відповідь: Отримати тендерну документацію у форматі Word можливо, надіславши відповідний запит на електронну адресу doztender@ukr.net.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000074 ● 7ac0a1a0883a4dbbad2ece30ef1d99a0
  • Статус: завершено ● Дата: 21 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-09-16-002151-a 16.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Бікалутамід, 50 мг, табл., капс., драже - 1204 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 46 149,32 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 230,75 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1300 UAH


Title: lot 1 - Bicalutamide, 50 mg, tab., cap., dragee - 1204 units
Current status: Complete
Estimated total value: 46 149,32 UAH including VAT
Minimal lowering step: 230,75 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 листопада 2019 12:45
Auction planned date: 13 листопада 2019 12:45
Закінчення: 13 листопада 2019 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1204 од
лот 1 - Бікалутамід, 50 мг, табл., капс., драже - 1204 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bicalutamide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 1 - Bicalutamide, 50 mg, tab., cap., dragee - 1204 units (source of procurement financing: local budget funds)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 листопада 2019
UA-2019-09-16-002151-a77da7ba8a0a7416eb931a9fbfd93bc37
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:58
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:13
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 16:13
Vutyag z nakazu Savchenko (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
Dovirenist_Savchenko (1).zip
16 жовтня 2019 16:13
Dovidka pro nazvu (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
Bankivska Licenzia (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
201394_ГР__787_102_600 (5).zip

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 26 187,00
UAH з ПДВ
26 187,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 28 342,16
UAH з ПДВ
28 342,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:58
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:13
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 16:13
Vutyag z nakazu Savchenko (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
Dovirenist_Savchenko (1).zip
16 жовтня 2019 16:13
Dovidka pro nazvu (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
Bankivska Licenzia (4).zip
16 жовтня 2019 16:13
201394_ГР__787_102_600 (5).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 26 187,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
26 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:55
Договір 178.pdf укладений
26 листопада 2019 16:54
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:53
Договір 178.pdf укладений
26 листопада 2019 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 187,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 713,17 UAH)