Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Анти-D імуноглобулін людини, 300 мкг / 1 мл або 300 мкг / 2 мл, амп., фл., шпр. - 62 од.
Очікувана вартість
125 442,12 UAH
UA-2019-09-16-002066-a 604292a7ae634fe28f0b2d84b8fcb1fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:29
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:29
Очікувана вартість: 125 442,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 627,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 одиниця
Анти-D імуноглобулін людини, 300 мкг / 1 мл або 300 мкг / 2 мл, амп., фл., шпр. - 62 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Anti-D (rh) immunoglobulin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" 114 038,46
UAH з ПДВ
114 038,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 120 075,40
UAH з ПДВ
120 075,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
#39000694
Переможець 114 038,46
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
#39000694
114 038,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:08
Додаткова угода 2 до договору 118.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:29
Додаткова угода 1 до договору 118.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 17:52
Договір 118.pdf укладений
22 жовтня 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 118 про закупівлю товарів за державні кошти від « 22 » жовтня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: дію договору про закупівлю товарів за державні кошти від 22.10.2019 року № 118 (далі – Договір) продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі: 22 071,96 грн. (Двадцять дві тисячі сімдесят одна гривня 96 копійок), в тому числі ПДВ: 1 443,96 грн. (Одна тисяча чотириста сорок три гривні 96 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у вищезазначеному Договорі. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 74 од.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 110,42
UAH (в тому числі ПДВ 8 904,42 UAH)