Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області
Очікувана вартість
284 400,00 UAH
UA-2019-09-16-001630-a 83894a3b1b57484f967147ee005f4c71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 11:58
Очікувана вартість: 284 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 422,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області (джерело фінансування: кошти установ чи організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Відповідно до документації, Херсонська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника в день виписки рахунку та накладних на Товар, за цінами, що діють на момент надходження коштів. Джерело фінансування: кошти установ чи організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади. Пiсляоплата 1 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:42
Документація .doc
16 вересня 2019 16:41
ДОДАТОК 1.doc
16 вересня 2019 16:41
ДОДАТОК 2.doc
16 вересня 2019 16:41
ДОДАТОК 3.doc
16 вересня 2019 16:41
ДОДАТОК 4.doc
16 вересня 2019 16:41
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001630-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:36
Підстави для відхилення

Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "МАНГО-ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток №2 до тендерної документації встановлює вимогу техіннчого характеру щодо обов’язку Учасника забезпечити перелік діючих АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск товару у м. Херсоні (не менше 3-х), Херсонській області (не менше 5-ти), у напрямках м.Одеса, м.Київ.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо наявності чотирьох орендованих АЗС на території Херсонської області відповідно до Договору оренди №20-ор від 23.05.2017 року. Керуючись умовами партнерського договору поставки оптовими партіями № МК000329 від 01.04.2019 року із ТзОВ МОТТО КАРД, в Учасника додатково наявні 2 АЗС на території Херсонської області. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня інформація в частині наявності не менше 3-х АЗС у м. Херсоні.
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "МАНГО-ГРУП".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:29
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 07.10.2019 року №333) розглянуто вашу вимогу від 04.10.2019 року (ідентифікатор вимоги: UA-2019-09-16-001630-а.b1). За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк протягом якого учасники мали право звернутися за роз’ясненнями до тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 02.10.2019 о 00:00 год.
Відповідно до частини 4 ст. 28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Таким чином, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк, протягом якого замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме з 03.10.2019р. по 09.10.2019р.
Згідно частини 3 статті 30 Закону у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) станом на 07.10.2019р. жодних рішень тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області не зареєстровано.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Пояснення на вимогу ПП "ОККО КОНТРАКТ" щодо "рішення замовника (ТОВ "МАНГО-ГРУП" ,255600 UAH)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 263 400,00
UAH з ПДВ
255 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 264 000,00
UAH з ПДВ
255 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 281 400,00
UAH з ПДВ
256 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 265 500,00
UAH з ПДВ
265 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТРА" 284 400,00
UAH з ПДВ
284 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:33
ДОДАТОК 4 (3).pdf
01 жовтня 2019 20:45
Електронний підпис
01 жовтня 2019 20:44
інше 2.pdf
01 жовтня 2019 20:44
ст 17 мг (1).pdf
01 жовтня 2019 20:44
Лицензии МАНГО Херсон.zip
01 жовтня 2019 20:44
А95 Інститут рослин.zip
01 жовтня 2019 20:44
Бердянськводоканал.zip
01 жовтня 2019 20:44
ДОДАТОК 5 (1).pdf
01 жовтня 2019 20:44
ДОДАТОК 4 (2).pdf
01 жовтня 2019 20:44
ДОДАТОК 3 (5).pdf
01 жовтня 2019 20:44
ДОДАТОК 2 (1).pdf
01 жовтня 2019 20:44
Витяг 05.09.19.pdf
01 жовтня 2019 20:44
Статут 18.06.19.PDF
01 жовтня 2019 20:44
Доверенность на 2018г.JPG
01 жовтня 2019 20:44
Серт+пасп+декл А95.PDF
01 жовтня 2019 20:44
В_домост_ МГ.pdf
01 жовтня 2019 20:44
Наказ на директора.JPG
01 жовтня 2019 20:44
Витяг ПДВ.JPG
01 жовтня 2019 20:44
Протокол ЗЗ №7.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:51
ДФС до 13.10.pdf
10 жовтня 2019 14:51
Кучабська_Стоянський.jpg
30 вересня 2019 12:09
Електронний підпис

Публічні документи

27 вересня 2019 17:32
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:31
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:36
Справка_ГНИ_ЛТ_20190927.pdf
30 вересня 2019 11:11
Електронний підпис
30 вересня 2019 11:11
Статутні документи.pdf
30 вересня 2019 11:11
Справка_ЮстициЗаец_20190821.pdf
30 вересня 2019 11:10
Справка_МВД_Заць_20190902.pdf
30 вересня 2019 11:10
Справка_ГНИ_ЛТ_20190913.pdf
30 вересня 2019 11:10
Підтвердженндосвіду.pdf
30 вересня 2019 11:10
паспорт директор Заєць.pdf
30 вересня 2019 11:10
Паспорт Ванина .pdf
30 вересня 2019 11:10
обн дов.jpg
30 вересня 2019 11:10
Договор поставки.pdf
30 вересня 2019 11:10
Довіреність Ваніна.jpg
30 вересня 2019 11:10
довідки.pdf
30 вересня 2019 11:10
Довідка про печатку.pdf
30 вересня 2019 11:10
довідка оф уч закуп.jpg
30 вересня 2019 11:10
довід віт забарг.jpg
30 вересня 2019 11:10
Відомості_ДРПОУ_20190820.pdf
30 вересня 2019 11:10
Вит_ДПІ_ПДВ.pdf
30 вересня 2019 11:10
Вит_20190820.rtf
30 вересня 2019 11:10
Виписка ЛТ.pdf
30 вересня 2019 11:10
2019_1полуг. Ф1. Баланс.pdf
30 вересня 2019 11:10
_Проект договору Лівайн.pdf
30 вересня 2019 11:10
договор[1].docx
30 вересня 2019 11:10
ценов_пропоз[2].pdf
30 вересня 2019 11:10
техн_характ[1].pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 16:00
Електронний підпис
30 вересня 2019 15:53
Цінова пропозиція.PDF
30 вересня 2019 15:53
Технічні вимоги.PDF
30 вересня 2019 15:53
проект договору.PDF
30 вересня 2019 15:53
Лист-згода.PDF
30 вересня 2019 15:53
Лист-гарантія.PDF
30 вересня 2019 15:53
Довідка Ст. 17.PDF
30 вересня 2019 15:53
Довідка захист довкілля.PDF
30 вересня 2019 15:53
Відомості про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

ТОВ "АСТРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Відхилено 255 600,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:43
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 255 900,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
255 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 14:40
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
27 січня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:50
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 11:39
Договір.PDF укладений
23 жовтня 2019 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку"
Номер договору про закупівлю: №32ПТ-15501/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку"
Номер договору про закупівлю: №32ПТ-15501/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 300 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 146,67 UAH)