Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області
Очікувана вартість
284 400,00 UAH
UA-2019-09-16-001630-a ● 83894a3b1b57484f967147ee005f4c71
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 284 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 422,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-95 по талонам, скретч-карткам для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Херсонській області (джерело фінансування: кошти установ чи організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Відповідно до документації, Херсонська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника в день виписки рахунку та накладних на Товар, за цінами, що діють на момент надходження коштів. Джерело фінансування: кошти установ чи організацій, утворених у встановленому порядку органами державної влади. | Пiсляоплата | 1 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 16:42 |
Документація .doc | |
16 вересня 2019 16:41 |
ДОДАТОК 1.doc | |
16 вересня 2019 16:41 |
ДОДАТОК 2.doc | |
16 вересня 2019 16:41 |
ДОДАТОК 3.doc | |
16 вересня 2019 16:41 |
ДОДАТОК 4.doc | |
16 вересня 2019 16:41 |
ДОДАТОК 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001630-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:36
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "МАНГО-ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток №2 до тендерної документації встановлює вимогу техіннчого характеру щодо обов’язку Учасника забезпечити перелік діючих АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск товару у м. Херсоні (не менше 3-х), Херсонській області (не менше 5-ти), у напрямках м.Одеса, м.Київ.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо наявності чотирьох орендованих АЗС на території Херсонської області відповідно до Договору оренди №20-ор від 23.05.2017 року. Керуючись умовами партнерського договору поставки оптовими партіями № МК000329 від 01.04.2019 року із ТзОВ МОТТО КАРД, в Учасника додатково наявні 2 АЗС на території Херсонської області. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня інформація в частині наявності не менше 3-х АЗС у м. Херсоні.
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "МАНГО-ГРУП".
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:29
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 07.10.2019 року №333) розглянуто вашу вимогу від 04.10.2019 року (ідентифікатор вимоги: UA-2019-09-16-001630-а.b1). За результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк протягом якого учасники мали право звернутися за роз’ясненнями до тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 02.10.2019 о 00:00 год.
Відповідно до частини 4 ст. 28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Таким чином, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк, протягом якого замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме з 03.10.2019р. по 09.10.2019р.
Згідно частини 3 статті 30 Закону у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) станом на 07.10.2019р. жодних рішень тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області не зареєстровано.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Тобто, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк протягом якого учасники мали право звернутися за роз’ясненнями до тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 02.10.2019 о 00:00 год.
Відповідно до частини 4 ст. 28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Таким чином, згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) строк, протягом якого замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме з 03.10.2019р. по 09.10.2019р.
Згідно частини 3 статті 30 Закону у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно інформації, що розміщена на веб-порталі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001630-a) станом на 07.10.2019р. жодних рішень тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області не зареєстровано.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Пояснення на вимогу ПП "ОККО КОНТРАКТ" щодо "рішення замовника (ТОВ "МАНГО-ГРУП" ,255600 UAH)"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
263 400,00
UAH з ПДВ
|
255 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
255 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
281 400,00
UAH з ПДВ
|
256 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
265 500,00
UAH з ПДВ
|
265 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТРА" |
284 400,00
UAH з ПДВ
|
284 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
255 600,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:43
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
255 900,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 14:40
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
27 січня 2020 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:50
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 11:39
|
Договір.PDF | укладений |
23 жовтня 2019 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку" |
Номер договору про закупівлю: | №32ПТ-15501/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку" |
Номер договору про закупівлю: | №32ПТ-15501/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |