Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець напівм’який типу ISO (ткана, chrome) 410*470*810 h, Стілець типу ERA plast chrome (пластик, chrome) 410*470*810 h, Стілець учнівський 425*440*830 h
Очікувана вартість
61 197,84 UAH
UA-2019-09-16-001591-a 34ee744af8be4dc48658ffc09d5e6db5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудіян Станіслав Анатолійович

+380576151979 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 41887522
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Рудіян Станіслав Анатолійович
+380576151979
pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 61 197,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,63%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стілець напівм’який типу ISO (ткана, chrome) 410*470*810 h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Стілець типу ERA plast chrome (пластик, chrome) 410*470*810 h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
74 шт
Стілець учнівський 425*440*830 h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
44 шт
Стілець учнівський 425*440*830 h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64423, Україна, Харківська область, Миколаївка, вул. Харківська 76 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів, згідно накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:37
Відділ освіти т д Стільці прав (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК АННА ВОЛОДИМИРІВНА 61 097,00
UAH з ПДВ
61 097,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Луценко Ірина Андріївна 61 190,00
UAH з ПДВ
61 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 21:43
СК ГЕРМЕС.pdf
01 жовтня 2019 21:43
889_Harantiia_Lutsenko Iryna Andriivna.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК АННА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Луценко Ірина Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК АННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3384502269
Переможець 61 097,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК АННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3384502269
61 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:44
договір укладений
28 жовтня 2019 15:42