Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дитячо-спортивних майданчиків та придбання ігрових елементів
Очікувана вартість
76 500,00 UAH
UA-2019-09-16-001585-a 34e6069d1e544daba4cbc3de0dafd95f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКА, будинок 63
Контактна особа: Андрій Завгородній
+380506101677,+380506100609,+380506102666,+380506100319,+380506101210
komotdel_pavl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Придбання дитячо-спортивних майданчиків та придбання ігрових елементів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вул. Шевченко 63-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі, в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2. Замовник перераховує Постачальнику вартості товару протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки Товару на адресу Замовника та підписання Акт приймання-передачі Товару, та отримання накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

16 вересня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖИ ТІ КОНЦЕПТ"
#38158876
Переможець 76 500,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:38
договір №409 від 16.09.2019 р.PDF укладений
16 вересня 2019 16:37