Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція футбольного майданчика з облаштуванням штучного покриття та огородження розміром 42х22 в Селидівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 Селидівської міської ради Донецької області).
Очікувана вартість
1 770 988,00 UAH
UA-2019-09-16-001437-a 56aea628171c48b89d5aba6997ed0fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 11:12
Очікувана вартість: 1 770 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 770,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8854.94 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція футбольного майданчика з облаштуванням штучного покриття та огородження розміром 42х22 в Селидівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 Селидівської міської ради Донецької області/
(Джерело фінансування закупівлі - cубвенція з державного бюджету та кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, місто Селидове, вул. Маяковського, 39 (Селидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % від вартості договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до пп. 1 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 15 банківських днів з моменту укладання договору. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30-ти банківських днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:11
Оголошення зі змінами.pdf
20 вересня 2019 16:11
Зміни до тендерної документації.doc.pdf
20 вересня 2019 16:11
Тендерна документація зі змінами.doc
16 вересня 2019 16:20
Проект договору про закупівлю.docx
20 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:11
Оголошення зі змінами.pdf
16 вересня 2019 16:20
Оголошення.docx
20 вересня 2019 16:11
Зміни до тендерної документації.doc.pdf
20 вересня 2019 16:11
Тендерна документація зі змінами.doc
16 вересня 2019 16:20
Тендерна документація.doc
16 вересня 2019 16:20
Проект договору про закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 1 570 000,00
UAH з ПДВ
1 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 1 770 791,64
UAH з ПДВ
1 770 791,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 770 987,78
UAH з ПДВ
1 770 987,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:00
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:58
G6695.19.7z
01 жовтня 2019 18:58
podacha01_10_19.rar

Публічні документи

11 жовтня 2019 20:47
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2019 20:47
Довідка ДФС.pdf
01 жовтня 2019 18:40
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:34
Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2019 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 18:34
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 18:34
Інші документи.pdf
01 жовтня 2019 18:34
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 1 570 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:11
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Переможець 1 770 791,64
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
1 770 791,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 16:05
Звіт про виконання договору.pdf укладений
04 січня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 17:04
Додаткова угода № 2 від 12.11.2019.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 13:28
Додаткова угода № 1 від 22.10.2019.PDF зміни до договору
24 жовтня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:15
Договір № 188 від 22.10.2019.PDF укладений
23 жовтня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.10.1. Договору № 188 від 22.10.2019р. (надалі – Договір), дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п. 5.1. розділу 5 «Виконання робіт» та викласти у наступній редакції: «5.1 Строк (термін) виконання робіт – з моменту укладання договору до 30.11.2019 року.» 2. Внести відповідні зміни у Додаток 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» та викласти в редакції, що додається. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 188
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 22.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.10.1. Договору № 188 від 22.10.2019 (надалі – Договір), дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку зі зміною розрахункового рахунку Замовника, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни, що містяться у розділі 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» у наступній редакції: «Замовник Відділ освіти Селидівської міської ради 85400, Україна, Донецька обл., вул. Нагорна, буд.36 р/р UA 758201720000035426135146875, 35422135946875, 35429135046875, 35423135246875 в УДКСУ м.Селидового Донецької обл. МФО 820172 Код за ЄДРПОУ 02142916 Тел/факс (06237) 7-45-83, 7-20-89 Начальник відділу освіти /_________________/ Я.Є. Передрій» м/п 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 188
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 12.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 770 791,64
UAH (в тому числі ПДВ 295 131,94 UAH)