Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціона́льний при́стрій
Очікувана вартість
5 999,00 UAH
UA-2019-09-16-001227-a ● d1b4bd030fcb4bf997f371b01bcc8376
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Земград» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24241808 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55 |
Контактна особа: |
Давиденко Георгій +380983852250 tender_zemgrad@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 5 999,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
HP LaserJet Pro M130fw (G3Q60A) + USB cable (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55 (9 поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 11:46 |
Технічні вимоги МФУ 18.09.2019.docx | |
16 вересня 2019 15:53 |
Договор на приклад Земград МФУ.docx |
18 вересня 2019 11:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 11:46 |
Технічні вимоги МФУ 18.09.2019.docx
|
|||
16 вересня 2019 15:53 |
Договор на приклад Земград МФУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:08
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару – до тендерної документації внесене доповнення, а саме: «Еквіваленти або аналоги Товару не пропонувати».
2. Щодо нарахування та сплати ПДВ – документацією передбачено, що учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) без ПДВ. Переможцем стає учасник, який надає найнижчу цінову пропозицію за товар без ПДВ. У разі, якщо переможець є платником ПДВ, загальна сума, що підлягатиме оплаті, визначатиметься з урахуванням вимог п.п.194.1.1 п.194.1 статті 194 ПКУ України.
2. Щодо нарахування та сплати ПДВ – документацією передбачено, що учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) без ПДВ. Переможцем стає учасник, який надає найнижчу цінову пропозицію за товар без ПДВ. У разі, якщо переможець є платником ПДВ, загальна сума, що підлягатиме оплаті, визначатиметься з урахуванням вимог п.п.194.1.1 п.194.1 статті 194 ПКУ України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
5 001,00
UAH
|
5 001,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
5 500,00
UAH
|
5 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
5 989,00
UAH
|
5 989,00
UAH
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
5 999,00
UAH
|
5 999,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Переможець |
5 001,00
UAH
|
24 вересня 2019 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 12:43
|
Договір 36_2019.pdf | укладений |
27 вересня 2019 12:42
|