Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дитячих ігрових майданчиків в с. Марківці та в с. Одаї Марковецької сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000826-a 96d6f19335c844d8abcb37c0d93444d6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буртик Іван

+380994195280 SVITLANA.ANDREYCHUK15@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04356277
Місцезнаходження: 77470, Україна , Івано-Франківська обл., c. Марківці,
Контактна особа: Буртик Іван
+380994195280
SVITLANA.ANDREYCHUK15@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 14:02
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Придбання дитячих ігрових майданчиків в с. Марківці та в с. Одаї Марковецької сільської ради Тисменицького району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77470, Україна, Івано-Франківська обл., c. Марківці, Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 15:41
ТЕНДЕР Ігрові майданчики.doc
23 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 15:41
ТЕНДЕР Ігрові майданчики.doc
18 вересня 2019 14:09
ТЕНДЕР Ігрові майданчики (1).doc
16 вересня 2019 14:29
ТЕНДЕР Ігрові майданчики.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000020 ● 03715cab2ad94dff8e515229a55e0d1c
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

04.10.2019 № 51

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.10.2019 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-16-000826-a 16.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-10-17 17:58:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі.

2019-10-18 09:57:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА" 210 000,00
UAH з ПДВ
196 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІГРОСПОРТ" 225 000,00
UAH з ПДВ
196 982,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЗКОВИЙ ДВІР" 227 000,00
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 225 240,00
UAH з ПДВ
208 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:06
довідка з поліції.pdf
07 жовтня 2019 13:06
довідка з податкової.pdf
01 жовтня 2019 13:48
інформаційна довідка.pdf
01 жовтня 2019 13:48
технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2019 13:48
тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 13:48
проект догору.pdf
01 жовтня 2019 13:48
паспорт і код.pdf
01 жовтня 2019 13:48
опис ДРФОП.pdf
01 жовтня 2019 13:48
лист-згода.pdf
01 жовтня 2019 13:48
договір 2.pdf
01 жовтня 2019 13:48
договір 1.pdf
01 жовтня 2019 13:48
довідка про санкції.pdf
01 жовтня 2019 13:48
довідка з поліції.pdf
01 жовтня 2019 13:48
довідка з податкової.pdf
01 жовтня 2019 13:48
довідка з банку.pdf
01 жовтня 2019 13:48
гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 13:48
витяг.pdf
01 жовтня 2019 13:48
виписка.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:40
пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 12:40
проект договору.pdf
01 жовтня 2019 12:40
гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 12:40
Довідка про ТОВ (2).jpg
01 жовтня 2019 12:40
статут.7z
01 жовтня 2019 12:40
Листи - відгуки.7z
01 жовтня 2019 12:40
Статистика.jpg
01 жовтня 2019 12:40
витяг платника ПДВ.jpg
01 жовтня 2019 12:40
Витяг з ЭДР.jpg
01 жовтня 2019 12:40
Висновок СЭС.jpg

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:30
Виписка.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Довідки тендерні.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Статут КД.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Сертифікати.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Проект Договору.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 15:30
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА"

ТОВ "ІГРОСПОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЗКОВИЙ ДВІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА"
#3576501761
Переможець 196 980,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТАСІНЧУК ХРИСТИНА ІВАНІВНА"
#3576501761
196 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 12:02
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 жовтня 2019 12:02
Протокол №9 від 16.10.2019р..pdf