Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2019-09-16-000771-b e61e735951e24c90b3d23e3fe3ad364c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філянович Оксана Володимирівна

+380433764747 buchalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Могилів-Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191816
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Володимирська 18
Контактна особа: Філянович Оксана Володимирівна
+380433764747
buchalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 11:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 16 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Монітор 21.5",VGA, 200 кд, кути огляду 90/65 223V5LSB2/62 (Монітор, блок живлення, кабель, VGA- кабель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Володимирська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
2 шт
Системний блок (AMD X4 845 (3.5 - 3.8 ГГц) / RAM 8 ГБ / HDD 1 TБ / nVidia GeForce GT 1030, 2 ГБ GDDR5 / без ОД / LAN / без ОС, материнская плата AMD A68H FCH (Bolton D2H), HDD 1, блок живлення 400 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Володимирська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
1 шт
Набір миша + клавіатура дротова USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Володимирська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
1 шт
Пристрій безперебійного живлення ДБЖCyberPower 650VA/325W AVR, 2xSchuko, LED, RJ11/RJ45 UT650E
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Володимирська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
1 шт
Мереже́вий фільтр (подовжувач) 5 розеток,1.8м, заземлення SFG5-1.8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Володимирська 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 11:56
Оголошення на комптехніку (2019-1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 17 вересня 2019 13:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Товари мають відповідати технічним умовам, зазначеним в документації замовника.
2. предмет закупівлі має відповідати вимогам "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", визначені в Додатку № 3 до оголошення допорогової закупівлі. Додатково наголошуємо, що учасник повинен надати заповнену та підписану цінову пропозицію із зазначенням конкретного найменування товару (виробника, типу, торговельної марки тощо).
3.Право на участь в закупівлі мають всі учасники. На рахунок ФОПів неплатників ПДВ ми розглядаємо учасників тільки по результатам акціону не важливо є платником ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 16 480,00
UAH з ПДВ
16 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:18
!Пропозиція - 16480.pdf
20 вересня 2019 11:23
Сервіс_центри.pdf
20 вересня 2019 11:23
!Пропозиція - 16480.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 16 480,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:13

Документи

24 вересня 2019 11:13
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
16 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 11:13
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:47
Договір укладений
30 вересня 2019 10:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 746,67 UAH)