Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 - 46566 Система моніторингу нейрофізіологічних показників)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000740-a 8e318682e32e458ba9234f092c7885cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 15:56
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 - 46566 Система моніторингу нейрофізіологічних показників)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Система інтраопераційного моніторингу центральної та переферичної нервової системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 46566 — Система моніторингу нейрофізіологічних показників

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар зазначений в специфікації, яка містить вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, ціну за одиницю та загальну суму і є невід'ємною частиною Договору, провести встановлення та пусконалагоджувальні роботи та забезпечити проведення інструктажу персоналу по користуванню запропонованим Товаром, а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товарно-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 14:16
Додаток_5_Проект_договору.docx
16 вересня 2019 14:15
Додаток_2_Медико-технiчнi_вимоги.docx
16 вересня 2019 14:14
Тендерна_документацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медінтекс 2 976 000,00
UAH з ПДВ
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 2 990 000,00
UAH з ПДВ
2 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:27
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:49
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:47
443-485 Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 14:47
435-442 Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 14:47
4-5 Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:47
1-3 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:17
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:06
6. Технічна частина.pdf
01 жовтня 2019 16:06
3. Повноваження.pdf
01 жовтня 2019 16:06
2. Реєстр.pdf
01 жовтня 2019 16:06
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медінтекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Медінтекс
#37515425
Переможець 2 976 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медінтекс
#37515425
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:50
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:13
Дод.уг.2 до Дог.26ДЗ.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 19:11
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 08:32
Дод.уг. 1 до Дог.26ДЗ.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 17:40
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 09:09
Договір Медінтекс.PDF укладений
25 жовтня 2019 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною організаційно-правової форми лікувального закладу, який є місцем поставки за договором, відповідно до п.10.5., та п.10.6. Договору, Сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору в новій редакції: "5.3. Місце поставки (передачі) товарів - Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (76008, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91)"
Номер договору про закупівлю: 26ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі підпункту 4 пункту 10.1. Розділу Х Договору, керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із затриманням фінансування витрат Покупця (Замовника) Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.п. 5.1., 11.1. Договору, виклавши їх в наступній редакції: 1.1. "5.1. Строк поставки Товару: до 31.12.2020 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, у разі здійснення постачання на умовах після плати згідно п.4.2. цього Договору. У разі здійснення постачання на умовах попередньої оплати: протягом 90 календарних днів з дати здійснення 100% попередньої оплати Покупцем.". 1.2. "11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань.".
Номер договору про закупівлю: 26ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів департаменту охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації, сторони домовились внести зміни до розділу "XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору №26ДЗ від 25.10.2019 року та викласти реквізити Покупця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 976 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 194 691,59 UAH)