Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області"
Очікувана вартість
142 108,00 UAH
UA-2019-09-16-000732-c ● f05b18f8a6c648dd83d389e027df843c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 13961926 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Миру, буд.24, кімн. 301 |
Контактна особа: |
Мормоль Вікторія Володимирівна 05348-3-06-98 oks_ispolkom@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД» згідно договору підряду № 19/09 від 21.09.2017 року виконує роботи по об’єкту «Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області» (45213150-9 - Будівництво офісних комплексів). Виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, які не були зазначені у початковому проекті, але стали необхідними для повного виконання проекту, згідно коригувань внесених у проектну документацію. Враховуючи те, що проведення будівельно-монтажних робіт на даному об'єкті здійснюється ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД», що спричиняє знаходження на даному будівельному майданчику необхідних матеріальних ресурсів та обладнання підприємства, працівників відповідної кваліфікації. Для забезпечення виконання додаткових робіт у найкоротший термін та належне завершення реконструкції в цілому, доцільно доручити виконання цих робіт з реконструкції даного об’єкту ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД», що також забезпечить сумісність з вже розпочатим рядом робіт та досягнення показників, визначених у проектній документації. Враховуючи необхідність проведення додаткових будівельно-монтажних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання повного комплексу робіт за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, бо ці роботи технічно та економічно пов'язані з головним (первинним) договором № 19/09 від 21.09.2017 року; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 17:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області"
3.1.Вид предмета закупівлі - роботи.
8.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами.
8.2. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет.
Розгорнути
Згорнути
3.1.Вид предмета закупівлі - роботи.
8.1. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами.
8.2. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166.5 м.кв.
"Реконструкція приміщень за адресою: вул.Миру,29 м.Горішні Плавні Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Миру, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45213150-9 — Будівництво офісних комплексів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
16 вересня 2019 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 17:07 |
Протокол переговорів.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укрінвестбуд ЛТД" #40273455 |
Переможець |
142 108,00
UAH
|
16 вересня 2019 17:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:09
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 16:39
|
Договір.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі (В зв'язку з фактично виконаними об'ємами робіт та їх вартістю) |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |