Персональні комп’ютери (ноутбуки) для закладів загальної середньої освіти; Комп’ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
770 804,00 UAH
UA-2019-09-16-000713-c e32dcc75e03746efb9f47ffaec9aa7b5
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЗЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02141348
Місцезнаходження замовника: 22109, Україна, Вінницька обл., Козятин, Козятинський район, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 84
Контактна особа замовника: Кокуца Олеся Анатоліївна
+380434221626
kazRosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 770 804,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 854,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Персональні комп’ютери (ноутбуки) для закладів загальної середньої освіти; Комп’ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Персональні комп’ютери (ноутбуки) для закладів загальної середньої освіти. Кошти державного та районного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька обл., Козятин, вул. Грушевського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
25 комплект
Комп’ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа». Кошти державного та районного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 15 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 740 000,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 751 000,00
UAH з ПДВ
751 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 23:41
sign.p7s
02 жовтня 2019 23:40
10. Паспорт.pdf
02 жовтня 2019 23:40
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 23:40
3. Виписка з реєстру.pdf
02 жовтня 2019 23:40
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2019 23:40
Кваліфікація.pdf
02 жовтня 2019 23:40
15. Додаток.pdf
02 жовтня 2019 23:40
4. Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 23:40
11. ІПН.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 15:37
sign.p7s
16 жовтня 2019 15:33
Довідка НАЗК.pdf
16 жовтня 2019 15:32
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2019 15:32
Довідка стаття 17.pdf
16 жовтня 2019 15:32
Довідка ДФС.pdf
02 жовтня 2019 18:23
sign.p7s
02 жовтня 2019 18:22
Підписаний_G0919-7653-GL_tender.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Довiдка Рахунки ДФС.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Висновок СЕС EPSON.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Тендерна Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Паспорт.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Підписаний_Лицензия.pdf
02 жовтня 2019 18:22
lic_zaver.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Додаток 3.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Довідка аналог.дог.pdf
02 жовтня 2019 18:22
ІПН.pdf
02 жовтня 2019 18:22
висновок СЕС.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Виписка з реєстру.pdf
02 жовтня 2019 18:22
стаття 17 Закону.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Витяг з реєстру.pdf
02 жовтня 2019 18:22
Настанова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 740 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 12:32
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2769103055
Переможець 751 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2769103055
751 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку