Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3023 Блоки живлення
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000572-c 21afdc98b03d40a491050b310425ed6e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грабовський Олег Анатолійович

+380442814417 postach.kpjs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Вебсайт: http://zhitlo-service.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б
Контактна особа: Грабовський Олег Анатолійович
+380442814417
postach.kpjs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Комп’ютерне обладнання (блоки живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Блоки живлення Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 15:43
Додаток 4.docx
16 вересня 2019 15:43
Додаток 3 Проект договору (товар).doc
16 вересня 2019 15:43
Додаток 1-2 (шаблон товар).docx
16 вересня 2019 15:43
Оголошення (шаблон товари).doc
16 вересня 2019 15:43
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
16 вересня 2019 15:43
ЄДР юр та фіз осіб.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 3 100,00
UAH з ПДВ
3 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 20:09
propozitsiya ЧП Шульц 3099.96.pdf
18 вересня 2019 12:22
Витяг з реэстру.jpg
18 вересня 2019 12:22
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 3 100,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:47

Документи

23 вересня 2019 14:47
Рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 вересня 2019 14:55
Коментар щодо відміни: Пропозиції учасників не відповідають технічним та якісним вимогам предмета закупівлі.
Документи:
23 вересня 2019 14:55
Рішення