Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерного та периферійного приладдя
Очікувана вартість
104 300,00 UAH
UA-2019-09-16-000504-a a6263e7c6c794bf4b32207b0b550194f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крутиус Ганна Миколаївна

380442960728
380442929233
kultura_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397258
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02100, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будівельників, 34/1
Контактна особа: Крутиус Ганна Миколаївна
380442960728,380442929233
kultura_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 104 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 521,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 штуки
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, місто Київ, Київ, вул. Будівельників, 34/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання та приладдя Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 12:28
forma_propozitsiyi.doc
16 вересня 2019 12:28
договір ВК (14).docx
16 вересня 2019 12:28
Оголошення комп'ютерна техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:24
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент);При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.До участі у торгах ФОП допускаємо.При цьому, незалежно від того є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх пропозицій здійснюється на однакових підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 104 000,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 16:42
propozitsiya_ 104000.pdf
23 вересня 2019 16:39
сертификатWindows-10-Pro.jpg
23 вересня 2019 16:39
Сервіс_центри.pdf
23 вересня 2019 16:39
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2019 16:39
propozitsiya_ 104000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 104 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:14

Документи

25 вересня 2019 17:14
Рішення ТОВ Компаком.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 17:14
Рішення ТОВ Компаком.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:52
Дог.№ 147.PDF укладений
04 жовтня 2019 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 333,33 UAH)