Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасажирський мікроавтобус
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000483-c 07a274813bef458bafce875782c9431a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гринь

+380506625786 poltava.butovskogo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа імені О.Бутовського Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 24389579
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, м.Полтава, вул.Зигіна,б№1,кім.437
Контактна особа: Тетяна Гринь
+380506625786
poltava.butovskogo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 13:47
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Джерело фінансування – кошти місцевого (обласного) бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Пасажирський мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1, кім. 437, Комунальний заклад дитячо-юнацька спортивна школа імені О.Бутовського Полтавської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за фактом поставки протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару, за наявності кошторисних призначень у Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 15:17
Перелік змін до ТД.docx
23 вересня 2019 15:17
Проект договору зі змінами.docx
23 вересня 2019 15:17
ТД зі змінами.docx
23 вересня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 15:17
Перелік змін до ТД.docx
23 вересня 2019 15:17
Проект договору зі змінами.docx
16 вересня 2019 15:00
Проект договору.docx
23 вересня 2019 15:17
ТД зі змінами.docx
16 вересня 2019 15:00
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000028 ● 80b2a6ae5a864fcb892311a6a6d1ac8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 18:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.09.2019 № 51
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.09.2019 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-09-16-000483-c 16.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-09-23 15:24:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-09-23 15:30:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" 1 449 900,00
UAH з ПДВ
1 442 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автопланета Плюс" 1 449 900,00
UAH з ПДВ
1 449 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:03
Статут ТОВ _ХЦП_ (2019).pdf
02 жовтня 2019 14:03
Протокол №9.pdf
02 жовтня 2019 14:03
Паспорт, код.pdf
02 жовтня 2019 14:03
наказ ХЦП Білоус .pdf
02 жовтня 2019 14:03
Витяг з ЄДР (2019).pdf
02 жовтня 2019 14:03
Виписка з ЄДР (2019).pdf
02 жовтня 2019 14:03
Гарантійні листи.pdf
02 жовтня 2019 14:03
Довідки 2.pdf
02 жовтня 2019 14:03
Довідки 1.pdf
02 жовтня 2019 14:03
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 14:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"

ТОВ "Автопланета Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
Переможець 1 442 650,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
1 442 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:29
угода автобус.pdf укладений
18 жовтня 2019 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 442 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 240 441,67 UAH)