Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрації (Код ДК 021:2015: 45453000-7) - Реконструкція операційного блоку №1 лікувального корпусу на 404 ліжка Центрального госпіталю МВС України за адресою: вул. Бердичівська, 1 в Шевченківському районі у місті Києві
Очікувана вартість
21 491 475,60 UAH
UA-2019-09-16-000327-b 7953ee795f1f4fbe9ce2e575c4834748
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ревенко

+380444815716 tkmvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГОСПІТАЛЬ МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08735882
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Ревенко
+380444815716
tkmvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 15:43
Очікувана вартість: 21 491 475,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 457,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість робіт (загальна) складає 21 491 475,60 грн (за рахунок бюджету 2019, 2020 років). Орієнтовна вартість робіт на 2019 рік складає 11 000 000,00 грн. Визначення остаточної вартості відбудеться за результатами аукціону. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація (Код ДК 021:2015: 45453000-7) - Реконструкція операційного блоку №1 лікувального корпусу на 404 ліжка Центрального госпіталю МВС України за адресою: вул. Бердичівська, 1 в Шевченківському районі у місті Києві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надати Підряднику аванс (попередню оплату) на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117), у розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 5 календарних днів з моменту отримання рахунку та дозвільної документації. Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, які складають предмет цього Договору, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника проміжними платежами в міру виконання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною.Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Роботи вважаються закінченими в день отримання документу про прийняття об’єкту в експлуатацію. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 19:00
Перелік змін.pdf
19 вересня 2019 19:00
ТД ремонт оперблок 2 нова редакція 2019.doc
16 вересня 2019 10:16
Титул (1).pdf
16 вересня 2019 10:16
Підсумкова поставки підрядником (1).xls
16 вересня 2019 10:16
Підсумкова поставка замовником (1).xls
16 вересня 2019 10:15
11 ОБ.doc
19 вересня 2019 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 19:00
Перелік змін.pdf
19 вересня 2019 19:00
ТД ремонт оперблок 2 нова редакція 2019.doc
16 вересня 2019 10:15
ТД ремонт оперблок 2 2019.doc
16 вересня 2019 10:16
Титул (1).pdf
16 вересня 2019 10:16
Підсумкова поставки підрядником (1).xls
16 вересня 2019 10:16
Підсумкова поставка замовником (1).xls
16 вересня 2019 10:15
11 ОБ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 18 вересня 2019 17:21
Дата відповіді: 19 вересня 2019 19:06
Шановний замовник! Під час вивчення тендерної документації, ми виявили невідповідність у Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції щодо «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», тому просимо надати, будь ласка, ґрунтовні відповіді щодо складання вимог до учасників, адже у «п.5.3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» - ви вимагаєте підтвердження 1 (одного) договору, а у «п.п.5.3.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про виконання договорів на будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію об’єктів соціальної сфери та договорів аналогічних за предметом закупівлі. Довідка обов’язково має містити інформацію про рік виконання, найменування будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту, назву замовника, адресу та телефон замовника, обсяги будівельних робіт в тис.грн;» та у «п.п.5.3.2. Копії аналогічногих договорів та копії актів виконаних робіт (форма КБ-3), що підтверджують факт виконання договорів (аналогічні за предметом закупівлі та об’єктів соціальної сфери).» у Вас вже зазначається «аналогічних договорів», що передбачає за собою не менше 2 (двох) договорів. Хочемо зазначити, що вимога про надання не менше 2 копій аналогічних договорів суперечить ч. 2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дана стаття Закону передбачає один із можливих кваліфікаційних критеріїв: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Тобто у Законі закріплено, що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо наявність 1 (одного) аналогічного договору. Всупереч вище зазначеній статті Закону у Вашій тендерній документації міститься вимога про надання інформації не менше 2 (двох) договорів аналогічних договорах, що прямо суперечить Закону. Рішення Органу оскарження від 26.04.2017 № 2240 (вимагати 2 договори – неправомірно).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни.
Клас наслідків
Дата подання: 20 вересня 2019 12:52
Дата відповіді: 20 вересня 2019 13:26
До якого класу наслідків належить будівля Центральний госпіталь МВС України?
Відповідь: Центральний госпіталь МВС України є комплексом споруд, які відносяться до класу наслідків СС3.
Інструкція з підготовки ТП. Проект виконання робіт
Дата подання: 20 вересня 2019 17:04
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:06
У розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у п. 1 Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції вказано у п.п. 16 Проект виконання робіт - що має на увазі Замовник під Проектом виконання робіт, що саме мають надати учасники у складі своєї пропозиції? Просимо надати роз'яснення
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ" 20 132 258,00
UAH з ПДВ
20 024 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД" 21 490 760,70
UAH з ПДВ
20 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЗС ГРУП 21 325 386,27
UAH з ПДВ
21 217 928,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:48
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:43
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ОБ ЄКТНИЙ КОШТОРИС №2-1.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ЛОКАЛ_КОШТ_БУД_РОБ_2-1-2.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ЛОК_КОШ_БУД_РОБ №2-1-7.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ЛОК_КОШ_БУД_РОБ № 2-1-8.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ЛОК_КОШ_БУД_РОБ № 2-1-6.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
01 жовтня 2019 14:43
д_зг_о.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ГАРНТ_ЛИСТ ТОВ ГІЛЬДІЯ.pdf
01 жовтня 2019 14:43
гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 14:43
_ЛОК_КОШ_БУД_РОБ №2-1-5.pdf
01 жовтня 2019 14:43
цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 14:43
Статут.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ст 17 закону.pdf
01 жовтня 2019 14:43
справн стан техніки.pdf
01 жовтня 2019 14:43
сертиф матеріали.pdf
01 жовтня 2019 14:43
реквізити.pdf
01 жовтня 2019 14:43
протокол дир.pdf
01 жовтня 2019 14:43
проект договору.pdf
01 жовтня 2019 14:43
про держ реєстр.pdf
01 жовтня 2019 14:43
правомочн підпису.pdf
01 жовтня 2019 14:43
право підпису.pdf
01 жовтня 2019 14:43
податки.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 14:43
обробка персон даних.pdf
01 жовтня 2019 14:43
наказ на директора.pdf
01 жовтня 2019 14:43
мат тех база.pdf
01 жовтня 2019 14:43
ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 14:43
лист лікв.pdf
01 жовтня 2019 14:43
крим відпов юр особи.pdf
01 жовтня 2019 14:43
крим відпов дир.pdf
01 жовтня 2019 14:43
кадри.pdf
01 жовтня 2019 14:43
згода з тех умовами.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дозвіл.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дод №1.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дог ор мех.pdf
01 жовтня 2019 14:43
довідка 10 років.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дов не повяз з корупц.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дов антикор програма.pdf
01 жовтня 2019 14:43
дов аналог договір.pdf
01 жовтня 2019 14:43
графік.pdf
01 жовтня 2019 14:43
відсутн факт невикон.pdf
01 жовтня 2019 14:43
виписка.pdf
01 жовтня 2019 14:43
аналог договір.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 10:44
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:29
Технічні вимоги.zip
27 вересня 2019 13:29
Довідка судимість.pdf
27 вересня 2019 13:29
Довідка підприємництво.pdf
27 вересня 2019 13:29
Довідка конкуренція.pdf
27 вересня 2019 13:29
Довідка заборгованість.pdf
27 вересня 2019 13:29
Довідка банкрутство.pdf
27 вересня 2019 13:29
Гарантія_Закон.pdf
27 вересня 2019 13:29
ustav.pdf
27 вересня 2019 13:29
pdv.pdf
27 вересня 2019 13:29
nakaz_direktor.pdf
27 вересня 2019 13:29
edrpou.pdf
27 вересня 2019 13:29
Dovidka uchasnika.pdf
27 вересня 2019 13:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2019 12:50
Довідка з МВС
11 жовтня 2019 16:06
Довідка з податкової
11 жовтня 2019 16:06
Обновлена пропозиція
07 жовтня 2019 16:24
Обновлена пропозиція
01 жовтня 2019 10:52
Гарантия укринстал.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Реквізити.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Опис ТЗС.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Локальні кошториси (2).pdf
01 жовтня 2019 10:14
Ліцензія субпідрядник.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Ліцензія ДСНС.pdf
01 жовтня 2019 10:14
календарний графік.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Додаток до договору _4.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Додаток до договору _3.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Додаток до договору _2.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Додаток до договору _1.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Договірна ціна та інше.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Ліцензія КРИСТАЛБАНК.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Довідки (2).pdf
01 жовтня 2019 10:14
Довідка субпідрядник.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Гарантійні листи.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Тендерна пропозиція (2).pdf
01 жовтня 2019 10:14
Статут ТЗС.pdf
01 жовтня 2019 10:14
Архітектурна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"

ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД"

ТОВ ТЗС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ"
#40543761
Відхилено 20 024 500,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:00
ТОВ "ВЕКТОР-СТАЛЬБУД"
#42798842
Відхилено 20 130 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 13:02
ТОВ ТЗС ГРУП
#37412595
Переможець 21 217 928,88
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЗС ГРУП
#37412595
21 217 928,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 08:27
ТЗС додаткова №3.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:17
Додаткова угода №2 18 10.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:59
дод уг 1 1810.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 09:46
ТЗС ГРУП.pdf зміни до договору
29 травня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:09
дог№1424м.pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 10:37
ДУ 2-1 Договір № 18 10 2019 від 18.10.2019 р. (ТОВ ТЗС Груп).pdf зміни до договору
18 листопада 2019 10:36
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 15:10
Дод. уг. 2 - ТЗС Груп.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 09:01
Дод. угода № 1 від 23.10.2019 (ТОВ ТЗС ГРУП оперблок)502.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 21:28
Договір № 18 10 2019 від 18.10.2019 р. (ТОВ ТЗС Груп)489.pdf укладений
18 жовтня 2019 17:39
Додатки до Договору 18 10 2019. (ТОВ ТЗС Груп)490_compressed.pdf укладений
18 жовтня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, вирішили зменшити ціну Договору на 0,01 грн. та, на підставі затверджених кошторисних призначень на 2019 рік, відповідно до абзацу 3 пункту 8 Порядку державного фінансування капітального будівництва затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001р. №1764, викласти пункт 2.2. в такій редакції: «2.2. Ціна робіт, що виконується підрядником на Об’єкті складає 21 217 928,87 грн. (двадцять один мільйон двісті сімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 87 коп.) в т. ч. ПДВ 20% - 3 536 321,48 грн. В тому числі, вартість будівельних робіт в 2019 році становить 11 900 000,00 грн. (одинадцять мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 1 983 333,33 грн., відповідно до Календарного графіка виконання та фінансування робіт (Додаток №2). В новій редакції додатки до Договору № 18/10-2019 будівельного підряду від «18» жовтня 2019 року, а саме: Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1) та Календарний графік виконання та фінансування робіт (Додаток №2). Викласти в новій редакції пункт 10.1. Договору: «10.1. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, які складають предмет цього Договору, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника проміжними платежами в міру виконання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються у розмірі 100% відсотків їх загальної вартості за договірною ціною». Всі інші положення Договору № 18/10-2019 будівельного підряду від «18» жовтня 2019 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 від 23.10.2019 р. до Договору №18/10-2019 будівельного підряду від 18.10.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківський реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( продовження строку дії договору).
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/10-2019 від 18.10.2019 р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML