Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000324-c ● 0f531664bf4f4d3888aabb6f67ad8a06
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42745633 |
Місцезнаходження: | 68303, Україна , Одеська обл., Кілія, Миру,57 |
Контактна особа: |
Медведенко Любов Андріївна +380484340207 vompkil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Код ДК 021:2015 –09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Джерело фінансування – кошти міського бюджету (кошти місцевих бюджетів), що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. КЕКВ 2275 Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків: Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105.4 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68303, Україна, Одеська область, Кілійський р-н, м. Кілія, за підпорядкованими навчально-виховними закладами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 13:05 |
1. ТД від 16.09.2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 вересня 2019 20:30
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:02
Шановний Замовнику!
просимо виключити дисуимінаційні вимоги, зокрема, вимоги про завіряння документів виробником, постачальником.
Зазначаємо, що дана вимога дискримінує учасників, так як виконання вказаних вимог не залежить від учасника, а заежить від третіх осіб, які не приймають участі у даній процедурі закупівлі.
Зазначаємо, що вищевиклена вимога ТД визнається АМКУ дискримінаціною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 2 тендерної документації встановлено вимоги щодо порядку оформлення документів, що підтверджують інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, зокрема встановлено, що учасник повинен надати:
«Оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів (або на ім’я власника сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик), не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO або ДСТУ ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля;
Копія дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, посвідчений мокрою печаткою та підписом уповноваженої особи виробника вугілля вказаного в сертифікаті або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, копія договору з яким надана у складі тендерної пропозиції на поставку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами;
Копія дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля завіреного обома сторонами або нотаріально завіреного» та інші документи.
Вами висловлено припущення, що вимога до оформлення документів шляхом завіряння копій виробником або постачальником дискримінує участь у закупівлі суб’єктів господарювання, «так як виконання вказаних вимог не залежить від учасника, а залежить від третіх осіб, які не приймають участі у даній процедурі закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання принципів здійснення закупівель, передбачених статтями 3, 5 Закону тендерний комітет надає учасникам закупівлі вибір у оформленні документів, а саме: учасники можуть надати оригінал або нотаріально завірену копію, а відповідно копію документу, що завірена стороною-контрагентом учасника (постачальником, виробником, тощо).
Вимога завіряння копій запитуваних документів стороною-контрагентом або власником документу, що подає учасник процедури закупівлі дає можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі та наявність правових відносин із стороною, яка відображується в такому документі. Відповідні документи до нього, дають змогу встановити законність походження вугілля кам’яного та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство або діяльність яких провадиться у непрозорий спосіб. Практика публічних закупівель засвідчує, що є низка недобросовісних суб’єктів господарювання, які отримали товар для реалізації не підтвердженим способом або на відповідний товар відсутні документи, що посвідчують його якість. Тобто, звідки та яким чином такий товар з’явився на підконтрольній Україні території часто є незрозумілим та шкідливим для економіки держави. Враховуючи ті обставини, що з початком дії системи електронних закупівель «Prozorro» усі документи учасників закупівлі знаходяться у відкритому та вільному доступі, не проблематичним є завантаження потрібного собі документу від інших суб’єктів закупівель та наступного позиціонування таких документів як своїх власних або таких, що мають правове відношення до учасника закупівлі. Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі.
Поряд з цим, Вами не надано достатніх та переконливих доказів неможливості надання запитуваних документів у формі та спосіб, визначений тендерною документацією. З огляду на вказане, тендерний комітет не має правових підстав для внесення змін до тендерної документації.
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 2 тендерної документації встановлено вимоги щодо порядку оформлення документів, що підтверджують інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, зокрема встановлено, що учасник повинен надати:
«Оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів (або на ім’я власника сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик), не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO або ДСТУ ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля;
Копія дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, посвідчений мокрою печаткою та підписом уповноваженої особи виробника вугілля вказаного в сертифікаті або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, копія договору з яким надана у складі тендерної пропозиції на поставку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами;
Копія дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля завіреного обома сторонами або нотаріально завіреного» та інші документи.
Вами висловлено припущення, що вимога до оформлення документів шляхом завіряння копій виробником або постачальником дискримінує участь у закупівлі суб’єктів господарювання, «так як виконання вказаних вимог не залежить від учасника, а залежить від третіх осіб, які не приймають участі у даній процедурі закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання принципів здійснення закупівель, передбачених статтями 3, 5 Закону тендерний комітет надає учасникам закупівлі вибір у оформленні документів, а саме: учасники можуть надати оригінал або нотаріально завірену копію, а відповідно копію документу, що завірена стороною-контрагентом учасника (постачальником, виробником, тощо).
Вимога завіряння копій запитуваних документів стороною-контрагентом або власником документу, що подає учасник процедури закупівлі дає можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі та наявність правових відносин із стороною, яка відображується в такому документі. Відповідні документи до нього, дають змогу встановити законність походження вугілля кам’яного та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство або діяльність яких провадиться у непрозорий спосіб. Практика публічних закупівель засвідчує, що є низка недобросовісних суб’єктів господарювання, які отримали товар для реалізації не підтвердженим способом або на відповідний товар відсутні документи, що посвідчують його якість. Тобто, звідки та яким чином такий товар з’явився на підконтрольній Україні території часто є незрозумілим та шкідливим для економіки держави. Враховуючи ті обставини, що з початком дії системи електронних закупівель «Prozorro» усі документи учасників закупівлі знаходяться у відкритому та вільному доступі, не проблематичним є завантаження потрібного собі документу від інших суб’єктів закупівель та наступного позиціонування таких документів як своїх власних або таких, що мають правове відношення до учасника закупівлі. Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі.
Поряд з цим, Вами не надано достатніх та переконливих доказів неможливості надання запитуваних документів у формі та спосіб, визначений тендерною документацією. З огляду на вказане, тендерний комітет не має правових підстав для внесення змін до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Переможець |
407 898,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 09:31
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:15
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 10:45
|
Договір про закупівлю | укладений |
18 жовтня 2019 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2020 року. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Сума Договору збільшується на 81579,60 грн без ПДВ. що не перевищує 20% від суми визначеної в договорі. Сума Договору становить 489477,60 грн без ПДВ. Специфікацію викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |