Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000324-c 0f531664bf4f4d3888aabb6f67ad8a06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведенко Любов Андріївна

+380484340207 vompkil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42745633
Місцезнаходження: 68303, Україна , Одеська обл., Кілія, Миру,57
Контактна особа: Медведенко Любов Андріївна
+380484340207
vompkil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 15:23
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Код ДК 021:2015 –09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Джерело фінансування – кошти міського бюджету (кошти місцевих бюджетів), що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. КЕКВ 2275 Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків: Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105.4 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68303, Україна, Одеська область, Кілійський р-н, м. Кілія, за підпорядкованими навчально-виховними закладами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити товар Учасника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 13:05
1. ТД від 16.09.2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 вересня 2019 20:30
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:02
Шановний Замовнику! просимо виключити дисуимінаційні вимоги, зокрема, вимоги про завіряння документів виробником, постачальником. Зазначаємо, що дана вимога дискримінує учасників, так як виконання вказаних вимог не залежить від учасника, а заежить від третіх осіб, які не приймають участі у даній процедурі закупівлі. Зазначаємо, що вищевиклена вимога ТД визнається АМКУ дискримінаціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 2 тендерної документації встановлено вимоги щодо порядку оформлення документів, що підтверджують інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, зокрема встановлено, що учасник повинен надати:
«Оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів (або на ім’я власника сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик), не раніше 2018 року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO або ДСТУ ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії) на кожну марку вугілля;
Копія дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, посвідчений мокрою печаткою та підписом уповноваженої особи виробника вугілля вказаного в сертифікаті або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, копія договору з яким надана у складі тендерної пропозиції на поставку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами;
Копія дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля завіреного обома сторонами або нотаріально завіреного» та інші документи.
Вами висловлено припущення, що вимога до оформлення документів шляхом завіряння копій виробником або постачальником дискримінує участь у закупівлі суб’єктів господарювання, «так як виконання вказаних вимог не залежить від учасника, а залежить від третіх осіб, які не приймають участі у даній процедурі закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання принципів здійснення закупівель, передбачених статтями 3, 5 Закону тендерний комітет надає учасникам закупівлі вибір у оформленні документів, а саме: учасники можуть надати оригінал або нотаріально завірену копію, а відповідно копію документу, що завірена стороною-контрагентом учасника (постачальником, виробником, тощо).
Вимога завіряння копій запитуваних документів стороною-контрагентом або власником документу, що подає учасник процедури закупівлі дає можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі та наявність правових відносин із стороною, яка відображується в такому документі. Відповідні документи до нього, дають змогу встановити законність походження вугілля кам’яного та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство або діяльність яких провадиться у непрозорий спосіб. Практика публічних закупівель засвідчує, що є низка недобросовісних суб’єктів господарювання, які отримали товар для реалізації не підтвердженим способом або на відповідний товар відсутні документи, що посвідчують його якість. Тобто, звідки та яким чином такий товар з’явився на підконтрольній Україні території часто є незрозумілим та шкідливим для економіки держави. Враховуючи ті обставини, що з початком дії системи електронних закупівель «Prozorro» усі документи учасників закупівлі знаходяться у відкритому та вільному доступі, не проблематичним є завантаження потрібного собі документу від інших суб’єктів закупівель та наступного позиціонування таких документів як своїх власних або таких, що мають правове відношення до учасника закупівлі. Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі.
Поряд з цим, Вами не надано достатніх та переконливих доказів неможливості надання запитуваних документів у формі та спосіб, визначений тендерною документацією. З огляду на вказане, тендерний комітет не має правових підстав для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 407 898,00
UAH з ПДВ
407 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 409 953,50
UAH з ПДВ
409 953,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:40
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:38
Лист пояснення п 5.pdf
07 жовтня 2019 16:38
Загальна ст 17.pdf
07 жовтня 2019 16:38
Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2019 16:38
Довідка ДФС.pdf
02 жовтня 2019 16:13
Електронний підпис
01 жовтня 2019 10:45
Електронний підпис
01 жовтня 2019 10:07
Підписаний_G0919-7390-GL_tender.pdf
01 жовтня 2019 10:06
Підписаний_dovidka_1 (2).pdf
01 жовтня 2019 10:06
4.Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 10:06
19.Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 10:06
16.Загальна ст 17.pdf
01 жовтня 2019 10:06
14.8.Лист відгук 2018.pdf
01 жовтня 2019 10:06
14.7Лист відгук 2017.pdf
01 жовтня 2019 10:06
14.6 ТТН зоопарк 2017.pdf
01 жовтня 2019 10:06
8.Копія склад.pdf
01 жовтня 2019 10:06
7.Довідка Матбаза.pdf
01 жовтня 2019 10:06
6.Платіжне доручення.pdf
01 жовтня 2019 10:06
3.Довідка подат пільга.pdf
01 жовтня 2019 10:06
2. витяг ПДВ 2019.pdf
01 жовтня 2019 10:06
12.Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.10.Виписка 11.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.9.оригинал протокол 11.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.7.Оригинал протокол 2.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.5.протоколи 01 и 1.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.3. Протокол 21.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.2.Копия Паспорт и код.pdf
01 жовтня 2019 10:06
1.1Статут.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:01
Статут.pdf
01 жовтня 2019 19:01
Опис.pdf
01 жовтня 2019 19:01
Накази_директор.pdf
01 жовтня 2019 19:01
Довідка_ст.17.PDF
01 жовтня 2019 19:01
Довідка_працівники.PDF
01 жовтня 2019 19:01
Довідка_печатка.pdf
01 жовтня 2019 19:00
Довідка_ПДВ.PDF
01 жовтня 2019 19:00
Довідка_МТБ_власність.PDF
01 жовтня 2019 19:00
Довідка_ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 19:00
Витяг_ПДВ.PDF
01 жовтня 2019 19:00
Витяг з ЄДРЮОФОП.PDF
01 жовтня 2019 19:00
Виписка_ТОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 407 898,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
407 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:16
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 09:31
ДУ 4.pdf зміни до договору
22 січня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:15
ДУ2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 10:45
Договір про закупівлю укладений
18 жовтня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31 березня 2020 року. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Сума Договору збільшується на 81579,60 грн без ПДВ. що не перевищує 20% від суми визначеної в договорі. Сума Договору становить 489477,60 грн без ПДВ. Специфікацію викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 489 477,60
UAH