Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
245 935,00 UAH
UA-2019-09-13-002550-b 25dd10e027684cf285fd061dd510e637
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попович Володимир Іванович

+380323067108 shchyrecrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щирецька селищна рада Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372193
Місцезнаходження: 81160, Україна , Львівська обл., смт Щирець, площа Ринок 8
Контактна особа: Попович Володимир Іванович
+380323067108
shchyrecrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:22
Очікувана вартість: 245 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 459,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81160, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, смт. Щирець, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 19:12
ТД - Комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 20 вересня 2019 09:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускається подання еквіваленту.
2) Технічним завданням передбачено подання характеристики обладнання.
3) Допускається участь всіх суб'єктів господарювання.
Кількість товару
Дата подання: 17 вересня 2019 17:29
Дата відповіді: 20 вересня 2019 09:05
Кількість ноутбуків першого типу зазначено 7. Яка кількість ноутбуків другого типу?
Відповідь: Замовником буде внесено уточнення до ТД.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 вересня 2019 19:21
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі
Документи:
25 вересня 2019 19:21
Протокол відміни