Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горщики для вазонів (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
250,00 UAH
UA-2019-09-13-002332-b 1ab6f87e5b5e4f1e85703fe83adc83a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412429096 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412429096
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Згідно договору. Вид предмета закупівлі - товари. Звіт оприлюднено в межах загального договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Горщик "Бутон" 0,8 (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12404, Україна, Житомирська область, с.Березина, вул. Київська, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
5 штука
Горщик "Бутон" 1,4 (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12404, Україна, Житомирська область, с.Березина, вул. Київська, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі - товари. Звіт оприлюднено в межах загального договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 вересня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидоренко Таїса Іванівна
#3001414224
Переможець 250,00
UAH
13 вересня 2019 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 16:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Горщик "Бутон" 0,8 (кошти місцевого бюджету) 5 штука 20,00
UAH
Горщик "Бутон" 1,4 (кошти місцевого бюджету) 5 штука 30,00
UAH