Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, принтерів, копіювально-розмножувальної техніки, сканерів, багатофункціональних пристроїв, заправка та відновлення картриджів (власні кошти)
Очікувана вартість
44 773,00 UAH
UA-2019-09-13-002249-b 0aee1f1f6b554562b321bf1e7a61ec09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:14
Очікувана вартість: 44 773,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 447,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, принтерів, копіювально-розмножувальної техніки, сканерів, багатофункціональних пристроїв, заправка та відновлення картриджів (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, принтерів, копіювально-розмножувальної техніки, сканерів, багатофункціональних пристроїв,заправка та відновлення картриджів проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуг з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, принтерів, копіювально-розмножувальної техніки, сканерів, багатофункціональних пристроїв,заправка та відновлення картриджів, що оформляється протягом ___ (___________) календарних днів від дати _____________________________ та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Максимова Оксана Миколаївна 40 199,00
UAH
40 199,00
UAH
Документи
ФОП Кунтусова Наталія Миколаівна 44 773,00
UAH
44 270,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Максимова Оксана Миколаївна

ФОП Кунтусова Наталія Миколаівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Максимова Оксана Миколаївна
#2424804885
Переможець 40 199,00
UAH
09 жовтня 2019 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Максимова Оксана Миколаївна
#2424804885
40 199,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 14:57
p.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:46
Договір UA-2019-09-13-002249-b ДУ 1 ПЧ-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:19
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:44
Договір UA-2019-09-13-002249-b ФОП Максимова.pdf укладений
23 жовтня 2019 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Викласти пункти 3.2, 5.1, 11.1 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/П-191196/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/П-191196/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/П-191196/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/П-191196/НЮ-Д-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 48 234,00
UAH