Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради по вул. Корольова, 15 в м. Черкаси – будівництво»
Очікувана вартість
56 673 721,20 UAH
UA-2019-09-13-001776-a 5e99e4e4cb924a0d9fdf1cca0071a3e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:49
Очікувана вартість: 56 673 721,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 280000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ - державний фонд регіонального розвитку та кошти обласного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради по вул. Корольова, 15 в м. Черкаси – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Корольова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів, виконання робіт тощо протягом 3-х місяців моменту отримання цього авансу, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ - державний фонд регіонального розвитку та кошти обласного бюджету. Фінансування робіт в розрізі джерел буде визначено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів.Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 19:58
Додаток 2.rtf
13 вересня 2019 19:58
Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-13-001776-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38930609
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:00
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «БТК-ЛАД ПЛЮС» ТА ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «ПМ-Арсенал»
13 вересня 2019 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель «PROZORRO» Департаментом містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації (в подальшому – Замовник) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі «Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради по вул. Корольова, 15 в м. Черкаси – будівництво». Протягом періоду подання пропозицій учасник товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-ЛАД ПЛЮС» (в подальшому – Скаржник) подав свою тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями з зазначенням інформації про ціну тендерної пропозиції та завантажив ВСІ необхідні документи, що вимагались Замовником відповідно до тендерної документації. 01 жовтня 2019 року під час проведення електронного аукціону, в якому брали участь дев’ятеро учасників, Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Проте, 09 жовтня 2019 року, за результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником було прийнято рішення (протокол №46 засідання тендерного комітету від 08.10.2019р.) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави передбаченої абзацу першого пункту та пункту четвертого частини 1 ст.30 Закону. Згідно пояснень Замовника до прийнятого рішення тендерна пропозиція Скаржника відхилена з підстави не надання Скаржником документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що вимагався Замовником згідно п.5.1.1 частини 5 тендерної документації, а саме: Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано договір підряду №0021 від 02.07.2018 року на «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садочок) №34 «Дніпряночка» за адресою: вул. Гагаріна, 53 в м. Черкаси», разом з відгуком від 25.09.2019р., наданим замовником дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) №34 «Дніпряночка» Черкаської міської ради та гарантійним листом (вих. №11 від 24.09.2019року), проте відповідно до посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-03-000807-c замовником даного виду робіт є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради. Другою підставою для відхилення Замовник зазначив, що при розгляді кошторисної документації Скаржника в електронному вигляді (формат imd.) виявив, до згідно додатку до договірної ціни (підсумкова відомість ресурсів) транспортні витрати в сумі 20760 грн. (без ПДВ) враховані як витрати Замовника, тобто не включені до загальної вартості цінової пропозиції Скаржника. Зазначене рішення Замовника є надуманим, незаконним, дискримінаційним, безпідставним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного. Повний текст скарги знаходиться у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 15:20
Рішення від 22.10.2019 № 15145 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 15:20
рішення від 06.11.2019 № 16122 .pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Ознайомлені
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2019 17:05

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 17:00
Скарга.pdf
18 жовтня 2019 17:00
Підтвердження оплати.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-06-000002 ● 72d792dda0744fbba0cc1962da0a0e18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

06.05.2021 № 299
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2021 № 299

витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-09-13-001776-a, 13.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 49 500 007,20
UAH з ПДВ
46 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 52 458 412,47
UAH з ПДВ
46 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 54 035 523,65
UAH з ПДВ
46 700 007,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 52 992 948,00
UAH з ПДВ
49 977 054,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 56 467 795,00
UAH з ПДВ
51 012 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 55 024 395,32
UAH з ПДВ
54 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 55 866 544,65
UAH з ПДВ
55 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 56 445 500,00
UAH з ПДВ
56 445 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 12:49
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:46
Кошторис 5.pdf
30 вересня 2019 12:46
кошторис 4.pdf
30 вересня 2019 12:46
Кошторис 3.pdf
30 вересня 2019 12:46
Кошторис 2.pdf
30 вересня 2019 12:46
Кошторис 1.pdf
30 вересня 2019 12:46
62.imd
30 вересня 2019 12:46
40 Лист грошова застава.pdf
30 вересня 2019 12:46
39 Довідка банк.pdf
30 вересня 2019 12:46
33 Довідка субпідрядники.pdf
30 вересня 2019 12:46
27 Оригінал дозволів.pdf
30 вересня 2019 12:46
25 Оригінал ліцензії.pdf
30 вересня 2019 12:46
22 Працівники 2.pdf
30 вересня 2019 12:46
21 Працівники 1.pdf
30 вересня 2019 12:46
20 Гарантійний лист МТБ.pdf
30 вересня 2019 12:46
19 Договір оренди МТБ.pdf
30 вересня 2019 12:46
18 Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2019 12:46
15 Аналогічний договір.pdf
30 вересня 2019 12:46
14 Позитивний відгук.pdf
30 вересня 2019 12:46
7 Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 12:46
5 2 Оригінал паспорту.pdf
30 вересня 2019 12:46
4 Банківська гарантія.rar
30 вересня 2019 12:46
2 Довідка ст 17 Закону.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:46
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:44
договірна ціна.pdf
30 вересня 2019 17:44
14 Договір Степанки.pdf
30 вересня 2019 17:44
14 Договір Будище.pdf
30 вересня 2019 17:44
21 Дипломи.pdf
30 вересня 2019 17:44
10 проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:44
22 накази.pdf
30 вересня 2019 17:44
23 листи згоди.pdf
30 вересня 2019 17:44
ПМ-Арсенал 15605 p7s.zip
30 вересня 2019 17:44
41.imd
30 вересня 2019 17:44
13 Відгуки.pdf
30 вересня 2019 17:44
38 довідки банк.pdf
30 вересня 2019 17:43
27 Дозвіл.pdf
30 вересня 2019 17:43
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 17:43
20 Довідка працівники.pdf
30 вересня 2019 17:43
26 ліцензія.pdf
30 вересня 2019 17:43
17 Довідка мтб.pdf
30 вересня 2019 17:43
календарний графік.pdf
30 вересня 2019 17:43
16 довідка досвід.pdf
30 вересня 2019 17:43
15 гар лист з посиланням.pdf
30 вересня 2019 17:43
29 гарантійний лист ціна.pdf
30 вересня 2019 17:43
1 гар лист санкції.pdf
30 вересня 2019 17:43
39 лист щодо застави.pdf
30 вересня 2019 17:43
3 ст17.pdf
30 вересня 2019 17:43
30 довідка довкілля.pdf
30 вересня 2019 17:43
4 Протокол 3.pdf
30 вересня 2019 17:43
7 Довідка-відомості.pdf
30 вересня 2019 17:43
35 гар лист ціна.pdf
30 вересня 2019 17:43
31 гар лист дсту.pdf
30 вересня 2019 17:43
34 довідка субпідряд.pdf
30 вересня 2019 17:43
11 довідка вироки суду.pdf
30 вересня 2019 17:43
2 гар лист санкції.pdf
30 вересня 2019 17:43
19 гар лист щодо мтб.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:33
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:31
629.imd
30 вересня 2019 17:31
9. Ст. 16.rar
30 вересня 2019 17:31
6.4 Додаток 2.pdf
30 вересня 2019 17:31
6.3 ИВР.pdf
30 вересня 2019 17:31
6.2 Локальні кошториси.pdf
30 вересня 2019 17:31
5. Графік.PDF
30 вересня 2019 17:31
4.1 Довідка Субпідрядник.pdf
30 вересня 2019 17:30
3.3 Ліцензія та дозвіл.pdf
30 вересня 2019 17:30
3.2 Проект договору.PDF
30 вересня 2019 17:30
3.1 Довідки розділ3_п.1.PDF
30 вересня 2019 17:30
1.6 Протокол.PDF
30 вересня 2019 17:30
1.5 Витяг з Статуту.PDF
30 вересня 2019 17:30
1.4 Статут.pdf
30 вересня 2019 17:30
1.4 Відомості Статистика.PDF
30 вересня 2019 17:30
1.3 Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

30 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
30 вересня 2019 15:52
Кошторис.pdf
30 вересня 2019 15:52
59.imd
30 вересня 2019 15:52
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
30 вересня 2019 15:51
Довідка ст 17.pdf
30 вересня 2019 15:51
Довідка ДПІ.pdf
30 вересня 2019 15:51
Проект Договору.pdf
30 вересня 2019 15:51
Лист грошової застави.pdf
30 вересня 2019 15:51
Довідки банк.pdf
30 вересня 2019 15:51
Довідка субпідрядники.pdf
30 вересня 2019 15:51
Довідка печатка.pdf
30 вересня 2019 15:51
Відомості з ЄДР.pdf
30 вересня 2019 15:50
Довідка про працівників.pdf
30 вересня 2019 15:50
Гарант лист застава.pdf
30 вересня 2019 15:50
Календарний графік.pdf
30 вересня 2019 15:50
Дозвільні документи.pdf
30 вересня 2019 15:50
Додаток 2.pdf
30 вересня 2019 15:50
Довідка захист довкілля.pdf
30 вересня 2019 15:50
Гарант лист ДСТУ.pdf
30 вересня 2019 15:50
Ліцензія.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:25
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:21
266.imd
30 вересня 2019 17:20
Кошторис.pdf
30 вересня 2019 17:19
Дозвіл та декларації.pdf
30 вересня 2019 17:19
Довкілля.pdf
30 вересня 2019 17:19
Календарний графік.pdf
30 вересня 2019 17:19
Довідка ст 17.pdf
30 вересня 2019 17:19
Лицензия нова.pdf
30 вересня 2019 17:19
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2019 17:19
Проект договору_.pdf
30 вересня 2019 17:19
Гарантійний строк.pdf
30 вересня 2019 17:19
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf
30 вересня 2019 17:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 17:19
Копії наказів.pdf
30 вересня 2019 17:19
Листи-згоди.pdf
30 вересня 2019 17:19
Копія дипломів.pdf
30 вересня 2019 17:18
Договори оренди.pdf
30 вересня 2019 17:18
Відгук (2).pdf
30 вересня 2019 17:18
Довідка про працівників.pdf
30 вересня 2019 17:18
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:32
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:30
Черкасиміськбуд 15538 p7s.zip
27 вересня 2019 14:30
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:30
Дипломи ІТР.rar
27 вересня 2019 14:30
22.imd

Публічні документи

30 вересня 2019 17:30
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:25
Виписка з ЄДРЮОФО-ПтаГФ.PDF
30 вересня 2019 17:25
Договірна ціна.PDF
30 вересня 2019 17:25
45 с.rar
30 вересня 2019 17:24
Копія Витягу із Статуту..PDF
30 вересня 2019 17:23
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF
30 вересня 2019 17:23
Відомості про учасника.PDF
30 вересня 2019 17:23
Відомість про керівника.PDF
30 вересня 2019 17:23
витяг з ЄДРЮОФОПтаГФ.PDF

Публічні документи

30 вересня 2019 14:38
Електронний підпис
30 вересня 2019 13:07
Щодо санкцiй.pdf
30 вересня 2019 13:07
Повноваження пiдписанта.pdf
30 вересня 2019 13:07
Довiдка про обладнання.pdf
30 вересня 2019 13:07
Довiдка з банку.pdf
30 вересня 2019 13:07
Витяг ЄДР_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

ТОВ "ПМ-Арсенал"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВ Черкасиміськбуд

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"
#38930609
Рішення скасоване 46 699 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:05
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Рішення скасоване 46 700 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"
#38930609
Переможець 46 699 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:46

Документи

09 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис
09 жовтня 2019 17:13
Протокол 46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"
#38930609
46 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 14:57
Протокол УО укладений
28 червня 2022 14:56
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:58
Дод.угода 7 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:20
Дод. угода 6 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 18:11
ДОл. угода 5 від 30.11.2020 зміни до договору
30 листопада 2020 18:09
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:35
ду _4 до дог.1.PDF зміни до договору
15 липня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:37
Дод. угода 3_Корольова зміни до договору
06 липня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:40
Дод 2_Корольова.pdf зміни до договору
03 січня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:09
Дод 1 Корольова.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 13:17
Договір підряду укладений
02 грудня 2019 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 рзділу 4 "Порядок здійснення оплати" та викласти його в новій редакції: "п.4.1. Підялгають виконанню в 2019 році на суму 16 777,8860 тис.грн. з ПДВ; підлягають виконанню в 2020 році на суму 14 960,5570 тис.грн. з ПДВ; підлягать виконанню в 2021 році на суму 14 960,5570 тис.грн. з ПДВ; Внести зміни до додатку 2, додатку 4"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни п.4.1 розділу 4 : - підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 2 076,22440 тис.грн. ; - підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 22 311,38780 тис.грн.; підлягають виконанню в 2021 році роботи на суму 22 311,38780 тис.грн.; - Внести зміни в додатки 2,4
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) залишається незмінною і становить 46 699,00 тис. грн з ПДВ (сорок шість мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок з ПДВ). 2. Внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.1.Підлягають виконанню роботи на суму 46 699,00 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році на суму 2 076,22440 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 1 868,60196 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 207,62244 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році на суму на суму 21 814,2420 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 19 583,4590 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 230,7830 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2021 році на суму на суму 22 808,53360 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 20 577,03904 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 231,49456 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування на весь період будівництва), додаток 3 (План фінансування на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції: «Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Адреса: 18000, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/р UA 808201720344201028100094996, р/р UA 968201720343110003000094996 Державна казначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 40422357, тел (0472) 37-28-84, 37-29-10, 50-04-57 Підрядник: ТОВ «БТК-ЛАД ПЛЮС» Адреса: 18000, пров. Сіверянського, буд. 35м. Черкаси, Назва банку: АТ «ОЩАДБАНК» МФО 354507 Рахунок в форматі IBAN: р/р UA023545070000026003300210402 Державна казначейська служба України, м. Київ Рахунок в форматі IBAN: р/р UA098201720355389107000703216 Код за ЄДРПОУ 38930609, ІПН 389306023016тел. (0472) 45-35-17.» 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору (далі-договірна ціна) залишається незмінною і становить 46 699,00 ти. Грн.. з ПДВ (сорок шість мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок з ПДВ). 2. Внести зміни до додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) залишається незмінною і становить 46 699,00 тис. грн з ПДВ (сорок шість мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок з ПДВ). 2. Внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.1.Підлягають виконанню роботи на суму 46 699,00 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році на суму 2 076,22440 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 1 868,60196 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 207,62244 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році на суму на суму 21 171,58314 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 19 583,4590 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 1 588,12414 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2021 році на суму на суму 23 451,19246 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 20 577,03904 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 874,15342 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування на весь період будівництва), додаток 3 (План фінансування на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) залишається незмінною і становить 46 699,00 тис. грн. з ПДВ (сорок шість мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок з ПДВ). 2. Внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.1.Підлягають виконанню роботи на суму 46 699,00 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році на суму 2 076,22440 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 1 868,60196 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 207,62244 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році на суму на суму 3 924,41303 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 2 336,28889 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 1 588,12414 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2021 році на суму на суму 40 698,36257 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 37 824, 20915 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 874,15342 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування на весь період будівництва), додаток 3 (План фінансування на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) залишається незмінною і становить 46 699,00 тис. грн. з ПДВ (сорок шість мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок з ПДВ). 2. Внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» та викласти його в наступній редакції: «4.1.Підлягають виконанню роботи на суму 46 699,00 тис. грн з ПДВ. Підлягають виконанню в 2019 році на суму 2 076,22440 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 1 868,60196 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 207,62244 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році на суму на суму 799,98480 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 716,79054 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 83,19426 тис. грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2021 році на суму на суму 43 822,79080 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 39 443,70750 тис. грн. з ПДВ; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 4 379,08330 тис. грн. з ПДВ. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Зміни до додатків 2 (План фінансування на весь період будівництва), додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) та додатку 3 (План фінансування на 2021 рік) до Договору будуть внесені та викладені в новій редакції додатково. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 876 209,20
UAH (в тому числі ПДВ 479 368,20 UAH)
Причини розірвання договору: 1. На виконання рішення Господарського суду Черкаської області від 05.10.2021 по справі № 925/823/21 Договір підряду від 02.12.2019 № 1 за предметом закупівлі: Код ДК021-2015(CPV) – 45210000-2 – Будівництво будівель ⹂Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради по вул. Корольова, 15 в м. Черкаси – будівництвоˮ визнати недійсним.