Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» код 30120000-6 за ДК 021:2015 (витратні матеріали для офісної техніки)
Очікувана вартість
999 645,51 UAH
UA-2019-09-13-001529-a ● e88fb4c877204a29af5e0003388625b7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Набережне шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна 380442546680 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 09:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 999 645,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» код 30120000-6 за ДК 021:2015 (витратні матеріали для офісної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1041 штуки
«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» код 30120000-6 за ДК 021:2015 (витратні матеріали для офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, буд. 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 12:36 |
ТУ - картриджі — зміни.docx |
18 вересня 2019 12:36 |
ТУ - картриджі — зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 11:01
Дата відповіді: 16 вересня 2019 17:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до документації п. 7 пп. 7.1.1. Технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у Додатку 5 до документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»; * У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі пропозиції. Відповідно до чинного законодавства у закупівлі береть участь і юридичні, і фізичні особи. Переможця по ціні визначає електронна система закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
838 296,18
UAH з ПДВ
|
780 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
924 650,28
UAH з ПДВ
|
780 528,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" |
999 500,00
UAH з ПДВ
|
999 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
780 528,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
52.19-518.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 14:45
|