Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1
Очікувана вартість
467 089,40 UAH
UA-2019-09-13-001303-a 78409071bc5e473bb2a7625bac61d56d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Костянтин Ігорович

+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР
Код ЄДРПОУ: 01981224
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Костянтин Ігорович
+380382654156
HOODKKT2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:26
Очікувана вартість: 467 089,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 467,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:43
Перелік змін - Додаток 1.docx
26 вересня 2019 15:43
4 ЗТД КапРемонт ХмОнкоДиспаснер.doc
13 вересня 2019 15:06
4 ТД КапРемонт ХмОнкоДиспаснер.doc
26 вересня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:43
Перелік змін - Додаток 1.docx
26 вересня 2019 15:43
4 ЗТД КапРемонт ХмОнкоДиспаснер.doc
13 вересня 2019 15:06
4 ТД КапРемонт ХмОнкоДиспаснер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості працівників
Дата подання: 16 вересня 2019 08:31
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:33
Доброго дня! В тендерній документації вказано : Загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ за IІ квартал 2019 року, який надається в складі пропозиції. Питання : навіщо така кількість працівників?
Відповідь: На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ХМЕЛЬНИЦЬКИМ ОБЛАСНИМ ОНКОЛОГІЧНИМ ДИСПАНСЕРОМ розглянуто Ваше запитання. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повинен надати у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ за IІ квартал 2019 року, який надається в складі пропозиції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість працівників, що мають залучатися Учасниками.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, що загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ за IІ квартал 2019 року, який надається в складі пропозиції, оскільки роботи по об’єкту «Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1, (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)» мають складний, спеціалізований характер та виконуються відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Наявність власних кваліфікованих працівників підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі.
Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою забезпечення безперебійного та своєчасного виконання робіт учасником торгів. Надання вищевказаних документів є гарантією, що учасник є надійним підрядником та займає стабільну та вагому позицію на будівельному ринку України. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору якнайкращих підрядних організацій, які являються спроможними виконати умови договору про закупівлю та володіють достатнім людським та матеріально-технічним ресурсом для виконання робіт. Окрім того, Замовником не вбачається у даних вимогах порушення принципів публічних закупівель щодо дискримінації потенційних Учасників торгів, оскільки наявність такої кількості кваліфікованих працівників може підтвердити низка підрядних організацій, які знаходяться як на теренах Хмельницької області так і України.
Окрім того, можна зауважити, що одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Хмельницький обласний онкологічний диспансер не вбачає встановлення дискримінаційних вимог при проведенні процедури «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1, (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)».
щодо кількості працівників
Дата подання: 16 вересня 2019 14:12
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:33
Вважаємо вимогу про необхідність 30 працівників відповідної кваліфікації не доцільною, або ж просимо надати пояснення у якому виду робіт може бути задіяна така кількість робітників. Також вважаємо, що є недоцільним вимога щодо надання звітності 1 ДФ за IІ квартал 2019 року. Просимо привести тендерну документацію в відповіднсть до діючого законодавтсва
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ХМЕЛЬНИЦЬКИМ ОБЛАСНИМ ОНКОЛОГІЧНИМ ДИСПАНСЕРОМ розглянуто Ваше запитання. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до вимог п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повинен надати у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ за IІ квартал 2019 року, який надається в складі пропозиції.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість працівників, що мають залучатися Учасниками.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, що загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом 1 ДФ за IІ квартал 2019 року, який надається в складі пропозиції, оскільки роботи по об’єкту «Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1, (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)» мають складний, спеціалізований характер та виконуються відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Наявність власних кваліфікованих працівників підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі.
Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою забезпечення безперебійного та своєчасного виконання робіт учасником торгів. Надання вищевказаних документів є гарантією, що учасник є надійним підрядником та займає стабільну та вагому позицію на будівельному ринку України. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору якнайкращих підрядних організацій, які являються спроможними виконати умови договору про закупівлю та володіють достатнім людським та матеріально-технічним ресурсом для виконання робіт. Окрім того, Замовником не вбачається у даних вимогах порушення принципів публічних закупівель щодо дискримінації потенційних Учасників торгів, оскільки наявність такої кількості кваліфікованих працівників може підтвердити низка підрядних організацій, які знаходяться як на теренах Хмельницької області так і України.
Окрім того, можна зауважити, що одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Хмельницький обласний онкологічний диспансер не вбачає встановлення дискримінаційних вимог при проведенні процедури «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт пасажирського ліфта в будівлі Хмельницького обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1, (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП " Нові технології" 466 064,40
UAH з ПДВ
466 064,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРІНФ" 467 088,00
UAH з ПДВ
467 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 19:18
МВС
11 жовтня 2019 19:18
ДФСУ
03 жовтня 2019 15:57
Форма пропозиції.pdf
03 жовтня 2019 15:57
СТАТУТ.rar
03 жовтня 2019 15:57
Підсумкова.pdf
03 жовтня 2019 15:57
Інше.rar
03 жовтня 2019 15:57
Документи.pdf
03 жовтня 2019 15:57
Документи 2.pdf
03 жовтня 2019 15:57
Договір ціна.pdf
03 жовтня 2019 15:57
Діта.rar
03 жовтня 2019 15:57
19 Проект Договору.pdf
03 жовтня 2019 15:57
Подача.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 19:22
дозвіл.pdf
27 вересня 2019 19:22
Додаток4_Субпідрядник.jpg
27 вересня 2019 19:22
гарантійний.pdf
26 вересня 2019 12:27
Договір9.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір8.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір7.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір6.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір5.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір4.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір3.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір2.jpg
26 вересня 2019 12:27
Договір1.jpg
26 вересня 2019 12:27
Матеріали нові.jpg
26 вересня 2019 12:27
Довіренність.jpg
26 вересня 2019 12:27
Згода на обробку ПД.jpg
26 вересня 2019 12:26
Гарант.лист.jpg
26 вересня 2019 09:25
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
26 вересня 2019 09:25
Ліцензія_Додаток.jpg
26 вересня 2019 09:25
Ліцензія №12-Л.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 6стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 5стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 4стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 3стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 2стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Витяг 1стор.jpg
26 вересня 2019 09:25
Статут 5 стор Завірена.jpg
26 вересня 2019 09:24
Статут 4 стор Завірена.jpg
26 вересня 2019 09:24
Статут 3 стор Завірена.jpg
26 вересня 2019 09:24
Статут 2 стор Завірена.jpg
26 вересня 2019 09:24
Статут 1 стор Завірена.jpg
25 вересня 2019 18:55
Паспорт2-3.jpg
25 вересня 2019 18:55
Паспорт1стор.jpg
25 вересня 2019 18:55
Паспорт10-11.jpg
25 вересня 2019 18:55
Індивідуальний код.jpg
25 вересня 2019 18:55
Термін дії ТП.jpg
25 вересня 2019 18:55
Форма ТП.jpg
25 вересня 2019 18:55
ПВР2стор.jpg
25 вересня 2019 18:55
ПВР1стор.jpg
25 вересня 2019 18:55
ДЦ2стор.jpg
25 вересня 2019 18:55
ДЦ1стор.jpg
25 вересня 2019 18:55
Ст.17.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП " Нові технології"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРІНФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП " Нові технології"
#23655399
Переможець 466 064,40
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП " Нові технології"
#23655399
466 064,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 09:22
Виконання договору -142.pdf укладений
30 грудня 2019 09:20
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:15
ДОДАТКОВА УГОДА-5.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 11:11
Д-У уточнення реквізитів.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 12:05
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:15
Додаткова угода -ліфт-3.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:13
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 16:58
Зміни р-р- до договору 142-ЛІФТ.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 16:55
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:30
ДУ.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:00
Договір укладений
22 жовтня 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із перетворенням на підставі рішення Хмельницької обласної ради від 21 червня 2019 року (зміною організаційно-правової форми) Хмельницький обласний онкологічний диспансер на КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР та зміною реквізитів, сторони уклали дану угоду про наступне: 1. Преамбулу договору № 142 від 22.10.2019р. викласти в новій редакції: КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР, в особі директора Мороза В'ячеслава Анатолійовича, що діє на підставі Статуту (далі - Замовник), з однієї сторони і Мале приватне підприємство «Нові технології», в особі директора Гутника С.О., що діє на підставі Статуту, (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір): 2. Розділ XIII «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Замовника викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із перетворенням на підставі рішення сесії Хмельницької обласної ради № 37-26/2019 від 21 червня 2019 року (зміною організаційно-правової форми) Хмельницький обласний онкологічний диспансер на КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР, сторони уклали дану угоду про наступне: 1. Пункт 4.1. Договору № 142 від «22» жовтня 2019 року викласти у наступній редакції: «За наявності бюджетного фінансування Замовник може (має право) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс),розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році в розмірі 127 156,68 грн. ( сто двадцять сім тисяч сто п’ятдесят шість гривень 68 копійки) в тому числі ПДВ, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт».
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківськиї реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 423 855,60
UAH (в тому числі ПДВ 70 642,60 UAH)