Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонери-картриджі виробництва ОСЕ
Очікувана вартість
129 009,06 UAH
UA-2019-09-13-001271-b ffc77f6fbda84982a057f03f20bf8fb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 14:17
Очікувана вартість: 129 009,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 290,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Тонери-картриджі виробництва ОСЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:26
ТД_тонери_ОСЕ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:09
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню 1. Просимо уважно вивчити тендрну документацію. Тендерна документація розроблена в повній відповідності до ст. 22 Заккону "Про публічні закупівлі", зокрема щодо вимог підпункту 3) пункту 2 вказаної статті, та вже містить відповідь на поставлене питання.

По питанню 2. Просимо уважно вивчити тендрну документацію, зокрема - "Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі" (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.

По питанню 3. Відповідно до Статті 5. Закону "Про публічні закупівлі", "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 129 009,06
UAH з ПДВ
127 718,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" 129 009,06
UAH з ПДВ
129 009,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:58
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:51
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:10
Статут ДСМ-Трейд.pdf
26 вересня 2019 12:10
Протокол.pdf
26 вересня 2019 12:10
Наказ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Ліцензія.pdf
26 вересня 2019 12:10
ЕДРПОУ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Видаткова накладна.pdf
26 вересня 2019 12:10
Видаткова накладна 2.pdf
26 вересня 2019 12:10
Видаткова накладна 1.pdf
26 вересня 2019 12:10
Аналогічний договір.pdf
26 вересня 2019 12:10
Авторизаційний лист.pdf
26 вересня 2019 12:10
Distribution_Partner_Oce_TDS_19_V1.pdf
26 вересня 2019 12:10
4 ОПП25.pdf
26 вересня 2019 12:10
2. свідоцтво ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 12:10
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 11:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 11:17
Тех. зав.pdf
30 вересня 2019 11:17
Ст_17_.pdf
30 вересня 2019 11:17
Сертиф.pdf
30 вересня 2019 11:17
матеріал тех. база.pdf
30 вересня 2019 11:17
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
127 718,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:22
тонери-картриджі ТОВ ДСМ-ТРЕЙД.pdf укладений
23 жовтня 2019 13:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 127 718,86
UAH (в тому числі ПДВ 21 286,48 UAH)