Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тонери-картриджі виробництва ОСЕ
Очікувана вартість
129 009,06 UAH
UA-2019-09-13-001271-b ● ffc77f6fbda84982a057f03f20bf8fb7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Контактна особа: |
Мельник Вікторія Олександрівна (044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 14:17 |
Очікувана вартість: | 129 009,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 290,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Тонери-картриджі виробництва ОСЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 13:26 |
ТД_тонери_ОСЕ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:09
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По питанню 1. Просимо уважно вивчити тендрну документацію. Тендерна документація розроблена в повній відповідності до ст. 22 Заккону "Про публічні закупівлі", зокрема щодо вимог підпункту 3) пункту 2 вказаної статті, та вже містить відповідь на поставлене питання.
По питанню 2. Просимо уважно вивчити тендрну документацію, зокрема - "Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі" (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.
По питанню 3. Відповідно до Статті 5. Закону "Про публічні закупівлі", "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
По питанню 2. Просимо уважно вивчити тендрну документацію, зокрема - "Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі" (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.
По питанню 3. Відповідно до Статті 5. Закону "Про публічні закупівлі", "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" |
129 009,06
UAH з ПДВ
|
127 718,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" |
129 009,06
UAH з ПДВ
|
129 009,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" #36392290 |
Переможець |
127 718,86
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 13:22
|
тонери-картриджі ТОВ ДСМ-ТРЕЙД.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 13:22
|