Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
732 140,00 UAH
UA-2019-09-13-001258-a dc3ea79ffd30459ab14113192775702c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 15:01
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 15:01
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:06
Очікувана вартість: 732 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


картопля,горох
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48916 кг
Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:57
ДКТкартопля 13.09.doc
23 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:57
ДКТкартопля 13.09.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 14 вересня 2019 20:01
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:53
У документації вказано про надання «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника, декларація про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття)». Якщо учасник є виробником, то чи може він надати якісне посвідчення на картоплю і на горох, які виготовлені ним самостійно ? Цього буде достатньо ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 2 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" визначено перелік документів, які засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством. Документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, видаються акредитованими лабораторіями або іншими уповноваженими органами

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000030 ● 7b8f4a7e907540b5aaa4810a6e13afc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 № 50

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2019 № 50.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-13-001258-a 13.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення, виявленого управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами моніторингу закупівель на закупівлю зернових культур та картоплі, Управлінням освіти внесено зміни в оголошення про проведення відкритих торгів: відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Щодо зазначення кінцевого строку в тендерній документації. Дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься у розділі 4 тендерної документації, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно оголошення». Оскільки конкретний строк (години і хвилини) кінцевого терміну подання пропозицій, дата і час розкриття пропозицій, дата і час аукціону визначається системою автоматично, зазначити наперед дані терміни в тендерній документації неможливо.

2019-09-24 12:40:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Волинський екологічний продукт 731 340,00
UAH з ПДВ
726 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович 728 400,00
UAH з ПДВ
727 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:33
довідка умвс
04 жовтня 2019 16:33
довідка дфсу
02 жовтня 2019 15:04
Тендерна пропозиція
30 вересня 2019 11:07
освіта.rar
30 вересня 2019 11:07
тендерна.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Волинський екологічний продукт

ФОП Панасюк Анатолій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Волинський екологічний продукт
#38370918
Переможець 726 800,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Волинський екологічний продукт
#38370918
726 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 14:06
дод дог на закрит. карт.pdf укладений
20 січня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:21
картопля.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:20
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:24
дод до дог картопля 15.10.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:08
дог картопля 15.10.pdf укладений
15 жовтня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 98/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 98/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 672 362,30
UAH