Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засувки
Gate valves
Gate valves
Очікувана вартість
5 700 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001194-a ● e467711e24f4485f9af3e182e642869c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне комерційне підприємство "Маріупольтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 33760279 |
Вебсайт: | http://teploset.com.ua |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Контактна особа: |
Папакіца Анжела Федорівна 380965472292 mtm.papakitsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | MARIUPOLTEPLOMEREZHA |
National ID: | 33760279 |
Contact point: |
Papakitsa Anzhela Fedorivna 380965472292 mtm.papakitsa@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 5 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 вересня 2019 14:42 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1860 штуки
Засувки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Митрополитська, 185
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Gate valves
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 14:43 |
ТД- засувки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання
Дата подання: 25 вересня 2019 15:35
Дата відповіді: 26 вересня 2019 08:51
Постачання може бути 5-6 партіями?
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, можливо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001194-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НКП Дніпро", Код ЄДРПОУ:39775233
Дата подання: 26 вересня 2019 11:01
Вимога збільшити строк поставки.
ТОВ «НКП «ДНІПРО» є виробником предмета закупівлі, а саме засувок. Має можливість поставки якісного товару. Але у зв’язку з великим об’ємом поставки, вважаючи на технічні особливості виробництва, вважаємо неможливим виробити та поставити продукцію до 31.12.2019р.
Просимо переглянути умови тендерної документації та збільшити строк поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Просимо переглянути умови тендерної документації та збільшити строк поставки товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 09:21
Шановний Учаснику! Найближчим часом це питання буде розглянуто на тендерному засіданні підприємства.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001194-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НКП Дніпро", Код ЄДРПОУ:39775233
Дата подання: 18 листопада 2019 11:09
Скасування рішення про визнання переможця
Згідно протоколу №445/01 від 15.11.2019 тендерним комітетом ККП «Маріупольтепломережа» переможцем було визнано учасника ТОВ «Квант плюс». Проте, уважно вивчивши тендерну пропозицію цього учасника, дійшли висновку, що вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3 Тендерної документації.
ТОВ «Квант плюс» у складі пропозиції не надав сертифікат або декларацію повної відповідності підприємства – виробника на Засувки 30ч6бр Ду50-300 Ру16 та Засувки 30с64нж Ду400 Ру25 із ручним редуктором.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Квант плюс». В іншому випадку будемо змушені подавати жалобу в Антимонопольний комітет Укріїни.
Розгорнути
Згорнути
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3 Тендерної документації.
ТОВ «Квант плюс» у складі пропозиції не надав сертифікат або декларацію повної відповідності підприємства – виробника на Засувки 30ч6бр Ду50-300 Ру16 та Засувки 30с64нж Ду400 Ру25 із ручним редуктором.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Квант плюс». В іншому випадку будемо змушені подавати жалобу в Антимонопольний комітет Укріїни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 15:21
Шановний Учаснику!
Звертаю Вашу увагу на те що, закупівля «Засувки» є процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям проводиться на етапі «Прекваліфікації».
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» п.2 ч.3 : «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.»
У зв'язку з вищевикладеним, Ваша вимога могла бути подана протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
На вимогу замовника, згідно з додатком № 3 тендерної документації учасник ТОВ «Квант-плюс» у складі пропозиції саме на засувку 30ч6бр Ру 16 та засувку Z541H-25C (30с64нж) Ру 25 із ручним редуктором надав паспорта та лист в якому гарантує надання сертифіката відповідності на товар при фактичній поставці товару.
Також у складі тендерної документації Замовника додаток № 1 « Примітки» вказано: « У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі її наявності та використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених додатком 2 тендерної документації подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.»
Звертаю Вашу увагу на те що, закупівля «Засувки» є процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям проводиться на етапі «Прекваліфікації».
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» п.2 ч.3 : «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.»
У зв'язку з вищевикладеним, Ваша вимога могла бути подана протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
На вимогу замовника, згідно з додатком № 3 тендерної документації учасник ТОВ «Квант-плюс» у складі пропозиції саме на засувку 30ч6бр Ру 16 та засувку Z541H-25C (30с64нж) Ру 25 із ручним редуктором надав паспорта та лист в якому гарантує надання сертифіката відповідності на товар при фактичній поставці товару.
Також у складі тендерної документації Замовника додаток № 1 « Примітки» вказано: « У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі її наявності та використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених додатком 2 тендерної документації подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 листопада 2019
Найменування: | Комунальне комерційне підприємство "Маріупольтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 33760279 |
Місцезнаходження: | 87534, Україна, Донецька область обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Квант плюс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АРМАГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НКП Дніпро" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Квант плюс" #31618527 |
Переможець |
5 216 469,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:22
|
Повідомлення МТМ349.JPG | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:20
|
ДУ4 до МТМ349.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 15:02
|
Дод.угода № 3.PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 14:59
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:24
|
Дод. угода № 1.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 11:07
|
Договір МТМ 349.PDF | укладений |
05 грудня 2019 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | МТМ 349-П/Т/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | МТМ 349-П/Т/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | МТМ 349-П/Т/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | МТМ 349-П/Т/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до договору МТМ 349-П/Т/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |