Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплектуючі для ремонту системи подавання дзвонкового сигналу (Електричний дзвоник)
Очікувана вартість
10 340,00 UAH
UA-2019-09-13-000993-a ● b82afee48bc449af99e5c5dad8bd5da0
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Андрєєва Світлана Михайлівна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Комплектуючі для ремонту системи подавання дзвонкового сигналу (Електричний дзвоник)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Комплектуючі для ремонту системи подавання дзвонкового сигналу (Електричний дзвоник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02154, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Ігоря Шамо, 18/2, проспект Юрія Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 13:52 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій