Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 (капітальний ремонт приміщень другого та третього поверхів будівлі Хмельницького окружного адміністративного суду по вул. Козацька, 42 м. Хмельницький)
Очікувана вартість
4 182 078,80 UAH
UA-2019-09-13-000736-b e384a89281394e899103e67e65489121
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Самишев

+380382641061 buh@adm.km.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35173158
Вебсайт: http://kmoas.gov.ua/
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул. Козацька, буд. 42
Контактна особа: Олександр Самишев
+380382641061
buh@adm.km.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:54
Очікувана вартість: 4 182 078,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 910,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20910.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень другого та третього поверхів будівлі Хмельницького окружного адміністративного суду по вул. Козацька, 42 м. Хмельницький (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Козацька, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник в семиденний термін (банківські дні) з дня підписання договору може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування не пізніше семи банківських днів з дня підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 11:22
Додаток 3 до ТД.docx
13 вересня 2019 11:22
Додаток 2.doc
13 вересня 2019 11:22
Додаток 4 Лист - згода.docx
13 вересня 2019 11:22
додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx
13 вересня 2019 11:22
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 4 159 000,32
UAH з ПДВ
4 159 000,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РА-ДОМ" 4 181 896,06
UAH з ПДВ
4 181 896,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:54
довідки ДФС та МВС.PDF
27 вересня 2019 12:31
кошторисна частина.rar
27 вересня 2019 12:31
банківські документи.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 11:02
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

ТОВ "РА-ДОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 4 159 000,32
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 12:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" #37411921

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
4 159 000,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:18
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 12:23
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 13:33
договір.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку із змінами у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 134-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника (відповідно до абзацу 2 пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 встановлено, що реквізити сторін є істотною умовою договору підряду).
Номер договору про закупівлю: 134-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 159 000,32
UAH (в тому числі ПДВ 693 166,72 UAH)