Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000704-b 08a9badeb08c436f9a4fbc1750588eed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Григорчук

+380442808727 grigorchuk@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Генеральна прокуратура України
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Вадим Григорчук
+380442808727
grigorchuk@gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 11:13
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 11:13
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Планшети (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 11:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:16
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги, наведені у додатку 3 до тендерної документації не містять інформації про торгову марку або модель, що є предметом даної закупівлі. У зв’язку з цим, в технічній специфікації зазначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Жодних обмежень щодо торгової марки або моделі виробника тендерна документація не містить.
У разі якщо учасником пропонується еквівалент Товару, визначених Замовником, учасник гарантує, що запропонований ним Товар є не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 3 до тендерної документації.
Кожен учасник повинен надати як частину своєї тендерної пропозиції таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника, складену на основі таблиць технічної специфікації.
Згідно з пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент) яка подала тендерну пропозицію, тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до додатку 1 цієї тендерної пропозиції загальна вартість тендерної пропозицію вказується з ПДВ або без ПДВ. У разі надання пропозицій учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Пропозиції Учасників будуть розглядатися за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 39 459,60
UAH з ПДВ
39 459,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:49
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 10:49
Таблиця порівняння.pdf
30 вересня 2019 10:49
Статут (копія).pdf
30 вересня 2019 10:49
Рішення 2.pdf
30 вересня 2019 10:49
Наявність працівників.pdf
30 вересня 2019 10:49
Лист- відгук .pdf
30 вересня 2019 10:49
Гарантійний талон.pdf
30 вересня 2019 10:49
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2019 10:49
Витяг ЄДР (19.09.19).pdf
30 вересня 2019 10:49
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2019 11:13
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій