Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер CANON DR-C225II, планшетний сканер Canon CanoScan LIDE 220 (або аналоги)
Очікувана вартість
49 388,00 UAH
UA-2019-09-13-000529-a c247dfdf24b54839af82f1b05c77a2a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кіцелюк Юлія Юріївна

380444814721 kitseliuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Кіцелюк Юлія Юріївна
380444814721
kitseliuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 49 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


сканер CANON DR-C225II (або аналог) - 4 шт.
планшетний сканер Canon CanoScan LIDE 220 (або аналог) - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Сканер CANON DR-C225II, планшетний сканер Canon CanoScan LIDE 220 (або аналоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 16 вересня 2019 09:53
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:29
Оскільки Ви не відповідаєте на питання, які я ставлю і вимагаєте, щоб я назвався Вам в супереч порядку здійснення електронних закупівель - я, все ж, назвуся: мене звати Олександр. Тепер звернення: - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Назвіть, будь-ласка суб`єкт господарювання, який Ви представляєте, а мне своє власне ім`я.
Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 16 вересня 2019 13:09
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:26
Шановний замовнику даної закупівлі, читайте пункт 4 розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Наказу №10 від 19.03.2019 р. "Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", де визначено, що "Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі." Тому, згідно пункту 4 розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Наказу №10 від 19.03.2019 р. "Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", прошу надати чітку і обгрунтовану відповідь на слідуюче звернення: Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?; Також, прошу: зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Олександре! Ви зовсім неуважно читаєте вимоги Замовника до закупівлі (не тільки до цієї, а і до всіх інших закупівель КП "Київреклама", бо питання задаєте зовсім однакові до кожної закупівлі), а саме в них, між іншим, містяться відповіді на Ваші питання.
1) Щодо вимоги до Замовника зобов`язати учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель...
Товар, що пропонується учасниками, повинен відповідати насамперед технічним та якісним характеристикам, зазначеним в вимогах Замовника, відповідно учасники, що мають пропонувати аналоги до предмету даної закупівлі ( в даній закупівлі це передбачено) в будь-якому випадку будуть його вказувати найменування аналогу товару з наданням порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик товару відповідно до п. 9 документації Замовника.
2) Стосовно участі в закупівлі ФОП
Знову ж такі наголошуємо - уважно читайте вимоги Замовника, тому що в п.10 технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі до переліку документів , які повинен надати учасник включено як документи для юридичних осіб так і документи до фізичних осіб-підприємців.
3) Ціна товару на майданчику зазначена з ПДВ 20%. Платникам єдиного податку 20% відсотків до ціни товару не додаються.
Дякую за відповіді!
Дата подання: 17 вересня 2019 12:01
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:09
Шановний Замовник! Дякую за Ваші відповіді. Всім Учасникам бажаю успіхів на торгах!
Відповідь: І Вам бажаємо успіхів!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 48 792,00
UAH з ПДВ
48 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 09:25
Електронний підпис
26 вересня 2019 09:25
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 09:25
Статут та опис.pdf
26 вересня 2019 09:25
Свідоцтво.pdf
26 вересня 2019 09:25
Протокол №26.pdf
26 вересня 2019 09:25
проект договору.pdf
26 вересня 2019 09:25
ПДВ.pdf
26 вересня 2019 09:25
Ненадання документів.pdf
26 вересня 2019 09:25
Наказ+протоколи-1-2.pdf
26 вересня 2019 09:25
Копія лист заміна.pdf
26 вересня 2019 09:25
згода технічні вимоги.pdf
26 вересня 2019 09:25
Дотримання техн вимог.pdf
26 вересня 2019 09:25
Документи щодо якості.pdf
26 вересня 2019 09:25
Відомості про учасника.pdf
26 вересня 2019 09:25
Витяг ПДВ 10.09.pdf
26 вересня 2019 09:25
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 48 792,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
48 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір про закупівлю сканери.pdf укладений
07 жовтня 2019 11:54