Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (лазерний картридж)
Очікувана вартість
41 338,50 UAH
UA-2019-09-13-000489-a e400b607c08149b2b847ed27d9f0d8b7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Костюк

380672630102 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 12:16
Очікувана вартість: 41 338,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 413,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Відомості про предмет закупівлі та вимоги до учасників містяться у закупівельній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Лазерний картридж Samsung MLT-D111S (SU812A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
15 штуки
Картридж Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 11:15
Закупівельна документація.pdf
13 вересня 2019 11:15
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:16
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:17
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 25 вересня 2019 16:38
Невідповідна дискваліфікація
Шановний Замовнику прояснять будь ласка формулювання :слід відхилити у зв’язку з невідповідністю пропозиції закупівельній документації??? В чому саме є ця невідповідністю??? І що не так з ЕЦП???
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 15:30
Доброго дня! Невідповідність Вашої пропозиції закупівельній документації полягає в застосуванні електронної печатки, так як закупівельною документацією визначено обов'язкове використання електронного підпису. Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано електронну печатку, що не відповідає п. 5.3.2. закупівельної документації. В п. 5.3.2. закупівельної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до абз. 7 п. 2 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 26 вересня 2019 15:43
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний замовнику, уважно читайте, на всіх документах написано: Підписано ЕЦП/КЕП це і є розшифровка Електронна цифрова підпис/кваліфікований електронний підпис!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 16:19
Згідно з перевіркою на ЦЗО Ви застосували саме електронну печатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 34 344,00
UAH з ПДВ
30 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА 37 500,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 39 000,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 35 910,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
17 вересня 2019 23:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 23:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 23:57
Устав БЛАСТ.pdf
17 вересня 2019 23:56
Сертификат Canon.pdf
17 вересня 2019 23:56
Сертификат Картриджи.pdf
17 вересня 2019 23:56
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
17 вересня 2019 23:56
НР висновок сес 001 (1).pdf
17 вересня 2019 23:56
Несертификация2.pdf
17 вересня 2019 23:56
Несертификация.pdf
17 вересня 2019 23:56
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
17 вересня 2019 23:55
Лист Гарантия 001.pdf
17 вересня 2019 23:55
Лист гарант Ст.17.pdf
17 вересня 2019 23:55
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
17 вересня 2019 23:55
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
17 вересня 2019 23:55
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
17 вересня 2019 23:55
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
17 вересня 2019 23:55
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
17 вересня 2019 23:55
Бласт Св-во НДС.pdf
17 вересня 2019 23:55
Банк довідки.pdf
17 вересня 2019 23:54
Форма пропозиції Бласт.xlsx

Публічні документи

17 вересня 2019 21:26
Електронний підпис
17 вересня 2019 21:25
Електронний підпис
17 вересня 2019 21:22
Висновок СЕС Canon.pdf
17 вересня 2019 21:22
Код.pdf
17 вересня 2019 21:22
Паспорт.pdf
17 вересня 2019 21:22
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 21:22
Виписка.pdf
17 вересня 2019 21:22
Canon 725 інструкція.pdf
17 вересня 2019 21:22
Витяг.pdf
17 вересня 2019 21:22
Samsung MLT-D111 інструкція.pdf
17 вересня 2019 21:22
Додаток 1 - пропозиція.xlsx
17 вересня 2019 21:22
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 21:35
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 21:35
Витяг.pdf
17 вересня 2019 21:35
Виписка.pdf
17 вересня 2019 21:35
Паспорт.pdf
17 вересня 2019 21:35
Додаток 1 - пропозиція.xlsx
17 вересня 2019 21:35
Код.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 09:50
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист1.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист2.pdf
17 вересня 2019 09:43
8. Статут.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 1.pdf
17 вересня 2019 09:43
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
17 вересня 2019 09:43
Довідка про досвід.pdf
17 вересня 2019 09:43
Накладна і договір НБ.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2019 09:43
Видаткова аудитори.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист3.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 3.pdf
17 вересня 2019 09:43
Довідка про маркування.pdf
17 вересня 2019 09:43
Кваліфікація.pdf
17 вересня 2019 09:43
Договір аудитори.pdf
17 вересня 2019 09:43
4. Витяг платника ПДВ.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 2.pdf
17 вересня 2019 09:43
9.2.Протокол.pdf
17 вересня 2019 09:43
Наказ _1К.jpg
17 вересня 2019 09:43
Договір Комел.pdf
17 вересня 2019 09:43
Витяг.pdf
17 вересня 2019 09:43
Виписка.pdf
17 вересня 2019 09:43
Відомість про участника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА

ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 30 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:20
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА
#3343303349
Відхилено 31 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:21
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Відхилено 32 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 32 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:26

Документи

25 вересня 2019 16:20
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:20
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:23
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:24
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій