Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (лазерний картридж)
Очікувана вартість
41 338,50 UAH
UA-2019-09-13-000489-a ● e400b607c08149b2b847ed27d9f0d8b7
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк 380672630102 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 41 338,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 413,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Відомості про предмет закупівлі та вимоги до учасників містяться у закупівельній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Лазерний картридж Samsung MLT-D111S (SU812A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
15 штуки
Картридж Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 11:15 |
Закупівельна документація.pdf |
13 вересня 2019 11:15 |
Форма пропозиції.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:16
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:17
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 25 вересня 2019 16:38
Невідповідна дискваліфікація
Шановний Замовнику прояснять будь ласка формулювання :слід відхилити у зв’язку з невідповідністю пропозиції закупівельній документації??? В чому саме є ця невідповідністю??? І що не так з ЕЦП???
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 15:30
Доброго дня! Невідповідність Вашої пропозиції закупівельній документації полягає в застосуванні електронної печатки, так як закупівельною документацією визначено обов'язкове використання електронного підпису. Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано електронну печатку, що не відповідає п. 5.3.2. закупівельної документації. В п. 5.3.2. закупівельної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до абз. 7 п. 2 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Відповідно до абз. 7 п. 2 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 26 вересня 2019 15:43
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний замовнику, уважно читайте, на всіх документах написано: Підписано ЕЦП/КЕП це і є розшифровка Електронна цифрова підпис/кваліфікований електронний підпис!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 16:19
Згідно з перевіркою на ЦЗО Ви застосували саме електронну печатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
34 344,00
UAH з ПДВ
|
30 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА |
37 500,00
UAH з ПДВ
|
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
35 910,00
UAH з ПДВ
|
32 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
30 999,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 16:20
|
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА #3343303349 |
Відхилено |
31 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 16:21
|
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3248805838 |
Відхилено |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Відхилено |
32 999,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 16:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій