Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (лазерний картридж)
Очікувана вартість
41 338,50 UAH
UA-2019-09-13-000489-a e400b607c08149b2b847ed27d9f0d8b7
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт замовника: http://likar.center
Місцезнаходження замовника: 10020, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа замовника: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 12:16
Очікувана вартість: 41 338,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 413,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відомості про предмет закупівлі та вимоги до учасників містяться у закупівельній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Лазерний картридж Samsung MLT-D111S (SU812A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
15 штуки
Картридж Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 11:15
Закупівельна документація.pdf
13 вересня 2019 11:15
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:16
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Пропозиції Учасників, які вноситимуть додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, буде дискваліфіковано, так як це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі
2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. У разі невідповідності пропозиції вимогам закупівельній документації – пропозицію буде відхилено.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:17
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 25 вересня 2019 16:38
Невідповідна дискваліфікація
Шановний Замовнику прояснять будь ласка формулювання :слід відхилити у зв’язку з невідповідністю пропозиції закупівельній документації??? В чому саме є ця невідповідністю??? І що не так з ЕЦП???
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 15:30
Доброго дня! Невідповідність Вашої пропозиції закупівельній документації полягає в застосуванні електронної печатки, так як закупівельною документацією визначено обов'язкове використання електронного підпису. Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано електронну печатку, що не відповідає п. 5.3.2. закупівельної документації. В п. 5.3.2. закупівельної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до абз. 7 п. 2 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000489-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 26 вересня 2019 15:43
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний замовнику, уважно читайте, на всіх документах написано: Підписано ЕЦП/КЕП це і є розшифровка Електронна цифрова підпис/кваліфікований електронний підпис!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 16:19
Згідно з перевіркою на ЦЗО Ви застосували саме електронну печатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 34 344,00
UAH з ПДВ
30 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА 37 500,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 39 000,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 35 910,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:01
sign.p7s
17 вересня 2019 23:58
sign.p7s
17 вересня 2019 23:58
sign.p7s
17 вересня 2019 23:57
Устав БЛАСТ.pdf
17 вересня 2019 23:56
Сертификат Canon.pdf
17 вересня 2019 23:56
Сертификат Картриджи.pdf
17 вересня 2019 23:56
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
17 вересня 2019 23:56
НР висновок сес 001 (1).pdf
17 вересня 2019 23:56
Несертификация2.pdf
17 вересня 2019 23:56
Несертификация.pdf
17 вересня 2019 23:56
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
17 вересня 2019 23:55
Лист Гарантия 001.pdf
17 вересня 2019 23:55
Лист гарант Ст.17.pdf
17 вересня 2019 23:55
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
17 вересня 2019 23:55
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
17 вересня 2019 23:55
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
17 вересня 2019 23:55
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
17 вересня 2019 23:55
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
17 вересня 2019 23:55
Бласт Св-во НДС.pdf
17 вересня 2019 23:55
Банк довідки.pdf
17 вересня 2019 23:54
Форма пропозиції Бласт.xlsx

Публічні документи

17 вересня 2019 21:26
sign.p7s
17 вересня 2019 21:25
sign.p7s
17 вересня 2019 21:22
Висновок СЕС Canon.pdf
17 вересня 2019 21:22
Код.pdf
17 вересня 2019 21:22
Паспорт.pdf
17 вересня 2019 21:22
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 21:22
Виписка.pdf
17 вересня 2019 21:22
Canon 725 інструкція.pdf
17 вересня 2019 21:22
Витяг.pdf
17 вересня 2019 21:22
Samsung MLT-D111 інструкція.pdf
17 вересня 2019 21:22
Додаток 1 - пропозиція.xlsx
17 вересня 2019 21:22
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 21:35
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 21:35
Витяг.pdf
17 вересня 2019 21:35
Виписка.pdf
17 вересня 2019 21:35
Паспорт.pdf
17 вересня 2019 21:35
Додаток 1 - пропозиція.xlsx
17 вересня 2019 21:35
Код.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 09:50
sign.p7s
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист1.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист2.pdf
17 вересня 2019 09:43
8. Статут.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 1.pdf
17 вересня 2019 09:43
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
17 вересня 2019 09:43
Довідка про досвід.pdf
17 вересня 2019 09:43
Накладна і договір НБ.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2019 09:43
Видаткова аудитори.pdf
17 вересня 2019 09:43
Гарантійний лист3.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 3.pdf
17 вересня 2019 09:43
Довідка про маркування.pdf
17 вересня 2019 09:43
Кваліфікація.pdf
17 вересня 2019 09:43
Договір аудитори.pdf
17 вересня 2019 09:43
4. Витяг платника ПДВ.pdf
17 вересня 2019 09:43
Сертифікація 2.pdf
17 вересня 2019 09:43
9.2.Протокол.pdf
17 вересня 2019 09:43
Наказ _1К.jpg
17 вересня 2019 09:43
Договір Комел.pdf
17 вересня 2019 09:43
Витяг.pdf
17 вересня 2019 09:43
Виписка.pdf
17 вересня 2019 09:43
Відомість про участника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 30 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:20
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА
#3343303349
Відхилено 31 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:21
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Відхилено 32 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 32 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:26

Документи

25 вересня 2019 16:20
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:20
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:23
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:24
Протокол 25.09.2019 372.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку