Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці офісні), код згідно ДК 021:2015 – 39110000-0
Очікувана вартість
290 985,00 UAH
UA-2019-09-13-000487-c 4b335011a2aa4b2a91c519083ed41b08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпеко Сергій Миколайович

+38 044 406 92 39 sshpeko@uz-cargo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр транспортної логістики" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123465
Вебсайт: http://www.uz-cargo.com/
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. Федорова, буд. 32
Контактна особа: Шпеко Сергій Миколайович
+38 044 406 92 39
sshpeko@uz-cargo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:02
Очікувана вартість: 290 985,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 909,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, І.Федорова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:05
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено конкретну торгову марку або еквівалент. Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Фізичні особи підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на рівних умовах з платниками ПДВ, оскільки відповідно до умов тендерної документації визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється електронною системою на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 260 400,00
UAH
260 400,00
UAH
Документи
ФОП Танцюра Володимир Васильович 279 000,00
UAH
279 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:42
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:42
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:12
Dovidka_19255620990270584131.pdf
30 вересня 2019 12:12
Dovidka_19255620990270584131.pdf.p7s
30 вересня 2019 11:31
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:06
3.2.1 Статут.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 20:50
11 Довідка про учасника.pdf
24 вересня 2019 20:50
17 Висновок СЕЕ 2019.pdf
24 вересня 2019 20:50
6 Dovidka_19198349680370422565.pdf
24 вересня 2019 20:50
12 Виписка з ЄДР.pdf
24 вересня 2019 20:50
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 20:50
15 Витяг ПДВ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

ФОП Танцюра Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
Переможець 260 400,00
UAH
01 жовтня 2019 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
260 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:53
№47ЦТЛ-2019_стільці.PDF укладений
16 жовтня 2019 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 260 400,00
UAH