Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стенди. ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
8 809,00 UAH
UA-2019-09-13-000413-c fe8139c87102454da8c56b129e974fec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жмайло Надія Анатоліївна

+30629370042 NOMER7473@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія" в особі Азовського морського інституту Національного університету "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 24462403
Вебсайт: http://ami.edu.ua
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 19
Контактна особа: Жмайло Надія Анатоліївна
+30629370042
NOMER7473@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Стенди. ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стенд інформаційний з карманами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Стенд інформаційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 вересня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фенікс"
#13516596
Переможець 8 809,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:34

Документи

13 вересня 2019 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:42
113.PDF укладений
13 вересня 2019 13:42
Звіт 113.docx укладений
13 вересня 2019 13:42