Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Каски захисні, підшоломники
Очікувана вартість
105 255,00 UAH
UA-2019-09-13-000345-c af4b23d1b60e457fb0db0e81ffa38b45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:40
Очікувана вартість: 105 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Підшоломник літній 700 шт., Каска захисна «Праця» жовтого, жовтогарячого кольору - 1375 шт.- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт
Підшоломник літній(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
1375 шт
Каска захисна «Праця» жовтого, жовтогарячого кольору (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:39
ТД_670-19_Каски захисні,підшоломники.doc
13 вересня 2019 12:39
Оголошення (1).doc
13 вересня 2019 12:39
Договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Контакт" 98 670,00
UAH з ПДВ
98 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" 104 940,00
UAH з ПДВ
104 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 16:09
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:20
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:20
тип_Договір.pdf
30 вересня 2019 17:20
СЕС.pdf
30 вересня 2019 17:20
протокол №3 о назн дир.PDF
30 вересня 2019 17:20
Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2019 17:20
Паспорт якості каска.pdf
30 вересня 2019 17:20
Паспорт підшоломник.pdf
30 вересня 2019 17:20
Лист екологічні норми.pdf
30 вересня 2019 17:20
Договір ЦДЗІ.pdf
30 вересня 2019 17:20
Довідка ст 17.pdf
30 вересня 2019 17:20
Довідка контактні дані.pdf
30 вересня 2019 17:20
Декларація каска Закон.pdf
30 вересня 2019 17:20
Дані на товар.pdf
30 вересня 2019 17:20
витяг ПДВ 2018.pdf
30 вересня 2019 17:20
G6692.19.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Контакт"

ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Контакт"
#32019384
Відхилено 98 670,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:58
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД"
#40465034
Переможець 104 940,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД"
#40465034
104 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 17:30
закриття договору каски.doc укладений
26 березня 2020 17:30
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:58
19833 каски ДУ (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:57
повідомлення ДУ1 каски (1) (1).docx зміни до договору
24 грудня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 13:16
каски 19833.pdf укладений
06 листопада 2019 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 17 490,00 грн. (сімнадцять тисяч чотириста дев’яносто гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 3 498,00 грн. (три тисячі чотириста дев’яносто вісім гривень 00 коп.), що разом становить 20 988,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 17 490,00 грн. (сімнадцять тисяч чотириста дев’яносто гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 3 498,00 грн. (три тисячі чотириста дев’яносто вісім гривень 00 коп.), що разом становить 20 988,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу 6 «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.1. Загальна сума даного Договору становить – 104 940,00 грн. (сто чотири тисячі дев’ятсот сорок гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 20 988,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), що разом становить 125 928,00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.). Внести зміни до п. 12.1. розділу 12 «Строк дії договору», виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань - до повного виконання їх Сторонами.» 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19833/Ю /ду1 14. Сума договору після внесення змін: 125 928,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатку №1.
Номер договору про закупівлю: № УЗ/ЦЛ-19833/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19833/Ю /
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 125 822,40
UAH (в тому числі ПДВ 20 970,40 UAH)