Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000278-b 621c5e93198f4e9d900538175713eb01
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Богданова

+380442246686 kmcspe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 25287764
Вебсайт: https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А
Контактна особа: Олена Богданова
+380442246686
kmcspe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 09:56
Технічні вимоги_комп.doc
13 вересня 2019 09:56
проект договору.doc
13 вересня 2019 09:56
цінова пропозиція.doc
13 вересня 2019 09:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:23
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати можна, але їх якість та параметри повинні відповідати заявленому предмету закупівлі. 2. Уважно читайте в тендерній документації вимоги до кваліфікації учасників. 3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 29 760,00
UAH з ПДВ
29 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 34 578,00
UAH з ПДВ
34 578,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 19:18
Технічні (якісні) вимоги.pdf
16 вересня 2019 19:18
Сертифікат ISO 14001.pdf
16 вересня 2019 19:18
Наказ про директора.pdf
16 вересня 2019 19:18
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 19:18
уст.док ФО-П Кошлак Л.А..pdf
16 вересня 2019 19:18
Cертифікат ISO 9001.pdf
16 вересня 2019 19:18
Авторизаційний лист.PDF

Публічні документи

16 вересня 2019 17:16
Декларація НР 260 G3 DM РТТЕ.pdf
16 вересня 2019 17:16
Пропозиція.pdf
16 вересня 2019 17:16
Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2019 17:16
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Очікує рішення 29 760,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:10

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 жовтня 2019 12:27
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
01 жовтня 2019 12:27
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:25
протокол скасування.PDF