Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи)
Очікувана вартість
4 098 949,49 UAH
UA-2019-09-13-000150-b b8c639ba68774bb8a0a1747a2235e623
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисюк Ольга Валеріївна

0536630173 OLVABO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03365860
Вебсайт: http://www.kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2
Контактна особа: Борисюк Ольга Валеріївна
0536630173
OLVABO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:15
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:15
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 15:38
Очікувана вартість: 4 098 949,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи). Джерело фінансування - кошти міського бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська обл., Кременчук, проспект Свободи, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45321000-3 — Термоізоляційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 50
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:24
Проект тендерного Договору Свободи, 55.doc
13 вересня 2019 09:24
ТД Капремонт Свободи, 55 станом на 13.09.2019 року.doc
13 вересня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:24
Проект тендерного Договору Свободи, 55.doc
13 вересня 2019 09:24
ТД Капремонт Свободи, 55 станом на 13.09.2019 року.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТЕЦЯ-БУД" 4 061 817,72
UAH з ПДВ
4 061 817,72
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗРЕМБУД" 4 075 000,00
UAH з ПДВ
4 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 11:32
V_file_1.pdf
27 вересня 2019 17:57
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:53
01_1.pdf
27 вересня 2019 17:53
01_3.pdf
27 вересня 2019 17:52
02_.pdf
27 вересня 2019 17:52
03_3.pdf
27 вересня 2019 17:52
03_1.pdf
27 вересня 2019 17:52
03_2.pdf
27 вересня 2019 17:52
01_2.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 09:57
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:45
лицензия.PDF
30 вересня 2019 09:45
Кваліф.вимоги3.PDF
30 вересня 2019 09:45
Кваліф.вимоги2.PDF
30 вересня 2019 09:45
Кваліф.вимоги1.PDF
30 вересня 2019 09:45
Кваліф.вимог5.PDF
30 вересня 2019 09:45
Кваліф.вимог4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БУД"

КОМУНАЛЬНЕ ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗРЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТЕЦЯ-БУД"
#42138714
Переможець 4 061 817,72
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТЕЦЯ-БУД"
#42138714
4 061 817,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 17:29
Додаткова угода №6 до договору №22 від 22.10.2019 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 12:53
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 10:47
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 16:28
Додаткова Свободи 55 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:17
Додаткова угода №2 до договору №22 від 22.10.2019 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:16
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 14:45
Додаткова 1 30.10.2019 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:02
Договір № 22.pdf укладений
22 жовтня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою визначення видів робіт, які планується виконати у 2019 році та враховуючи вимоги п. 7 ч. 1 ст. 2 та ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи), а саме: 1.1. Доповнити п. 3.6. та п.п. 6.2.5.7. п. 6.2. наступним абзацом: «У випадку отримання суми попередньої оплати в 2019 році, Підрядник зобов’язаний в строк до 20.12.2019 надати підписаний Сторонами акт виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) на суму коштів авансованих Замовником або повернути повернути їх Замовнику на наступний день після закінчення зазначеного в цьому пункті строку». 1.2. Доповнити Договір календарним графіком виконання робіт (додається) та доповнити п. 17.1. наступним абзацом: «- Календарний графік (Додаток № 3)».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) про наступне: У зв’язку з закінченням бюджетного періоду та неможливістю Підрядника виконати у 2019 році роботи на всю суму бюджетних асигнувань, а саме на 2 151 168,47 грн, Сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних асигнувань на 2019 рік, яка вказана в п. 2.2. Договору, на 655 820,10 грн та внести зміни до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи), а саме абзац 2 пункт 2.2. Договору викласти у такій редакції: «Бюджетні асигнування на 2019 рік складають 1 495 348,37 грн (один мільйон чотириста дев’яносто п’ять тисяч триста сорок вісім гривень 37 коп.), у тому числі ПДВ 249 224,73 грн (двісті сорок дев’ять тисяч двісті двадцять чотири гривні 83 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 3, ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю додаткову угоду до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) про наступне: 1. У зв’язку з початком нового бюджетного періоду та враховуючи наявність бюджетних асигнувань у 2020 році на закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи), Сторони дійшли згоди абзац 3 пункт 2.2. Договору викласти у такій редакції: «Бюджетні асигнування на 2020 рік складають 2 566 469,35 грн (два мільйони п’ятсот шістдесят шість тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 35 к.), у тому числі ПДВ 427 744,90 грн (чотириста двадцять сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 90 к.)». 2. Інші умови договору № 22 від 22.10.2019 залишаються діючими у попередній редакції.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 1 ст. 3, ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, сторони уклали цю додаткову угоду до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) (далі – Договір) про наступне: 1. У зв’язку з початком нового бюджетного періоду та враховуючи наявність бюджетних асигнувань у 2020 році на закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи), з урахуванням додаткової угоди № 2 від 28.12.2019 та зважаючи на прийняття Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка регулює порядок надання попередньої оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Абзаци 2 та 3 пункт 2.2. Договору викласти у такій редакції: «Бюджетні асигнування на 2019 рік складають 1 493 186,78 грн (один мільйон чотириста дев’яносто три тисячі сто вісімдесят шість гривні 78 к.), у тому числі ПДВ 248 864,46 грн. Бюджетні асигнування на 2020 рік складають 2 566 469,35 грн (два мільйони п’ятсот шістдесят шість тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 35 к.), у тому числі ПДВ 427 744,90 грн.». 1.2. Підпункт 6.2.5.7. пункту 6.2. Договору викласти в наступній редакції: «Надавати попередню оплату в розмірі до 50% від ціни договору на підставі наданого Підрядником рахунку у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Термін попередньої оплати обмежений строком до 4-х місяців з моменту її отримання. Попередня оплата Замовником за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів». 1.3. Пункт 3.6. викласти в новій редакції: «У випадку отримання суми попередньої оплати, Підрядник повинен надати акт виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) на суму коштів авансованих Замовником протягом 4-х місяців з моменту отримання попередньої оплати, або повернути їх Замовнику на наступний день після закінчення зазначеного в цьому пункті строку». 1.4. У п. 17.1. «План фінансування» викласти в такій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника вносяться зміни до розділу 19 "Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін", дадоктів 1, 2, 3 до договору, шляхом викладення реквізитів Підрядника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 5 прикінцевих та перехідних положень розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.15.2, 15.3, 15.4 договору № 22 від 22.10.2019, уклали цю додаткову угоду до договору № 22 від 22.10.2019 про закупівлю робіт: Виконання залишку робіт по об’єкту «Реконструкція (улаштування) теплоізоляції фасаду житлового будинку № 55 по проспекту Свободи в м. Кременчуці» (адреса об’єкту з реконструкції до 23.02.2016: вул. 60-річчя Жовтня, 55, м. Кременчук) (код СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) (далі – Договір) про наступне: 1. У зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі та вартості робіт Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 1079667,29 грн та викласти п. 2.1 та п. 2.2 Договору у новій редакції : «2.1. Ціна договору за результатами аукціону складає 2 982 150, 43 грн (два мільйони дев’ятсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятдесят гривень сорок три копійки), у тому числі 497 025, 07 грн ПДВ ( чотириста дев’яносто сім тисяч двадцять п’ять гривень нуль сім копійок). 2.2. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні асигнування на 2019 рік складають 1 495 348,37 грн (один мільйон чотириста дев’яносто п’ять тисяч триста сорок вісім гривень 37 коп.), у тому числі ПДВ 249 224,73 грн (двісті сорок дев’ять тисяч двісті двадцять чотири гривні 83 коп.) Бюджетні асигнування на 2020 рік складають 1 486 802,06 грн ( один мільйон чотириста вісімдесят шість тисяч вісімсот дві гривні нуль шість копійок), у тому числі ПДВ 247 800, 34 грн (двісті сорок сім тисяч вісімсот гривень тридцять чотири копійки)».
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 982 150,43
UAH (в тому числі ПДВ 497 025,07 UAH)