Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у приміщеннях НВК №39 міста Києва
Очікувана вартість
461 700,00 UAH
UA-2019-09-13-000090-c e0cc5d74ef6445ffbc8b93f216dfa448
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скорина Галина Петрівна

+380445186514 gimnazia39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НВК № 39
Код ЄДРПОУ: 03874573
Місцезнаходження: 02166, Україна , м. Київ обл., Київ, просп. Лісовий, 17г
Контактна особа: Скорина Галина Петрівна
+380445186514
gimnazia39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 09:52
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 09:52
Очікувана вартість: 461 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у приміщеннях НВК №39 міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Лісовий, 17г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 12:06
ТД НВК _ 39_зі змінами (1).docx
19 вересня 2019 09:50
ТД НВК _ 39 (1).docx
13 вересня 2019 09:47
ТД НВК _ 39 (1).docx
09 жовтня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 12:06
ТД НВК _ 39_зі змінами (1).docx
19 вересня 2019 09:50
ТД НВК _ 39 (1).docx
13 вересня 2019 09:47
ТД НВК _ 39 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків
Дата подання: 18 вересня 2019 15:46
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:12
У Вас в технічному зазначено - Строк встановлення системи пожежної сигналізації – 2 (два) місяці з дати підписання договору. Але на оголошенні зазнаечно - до 30 жовтня 2019 року. То яким чином у Вас так виходить? Десь зазначено не вірно? Просимо виправити зазначену неточність та внести зміни.
Відповідь: Зміни внесено в оголошенні.
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 15:50
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:22
Де учасники мають взяти поверхові плани? Їх видадуть під час огляду і одразу уповноважена особа Замовника завірить? Просимо надати відповідь. Дякуємо!
Відповідь: З поверховим планом можна ознайомитися у Замовника.
Помилка у строках
Дата подання: 18 вересня 2019 17:02
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:04
Доброго дня! На третій сторінці документації у Вас визначено, що термін надання послуг до 20 жовтня 2019 року. А в технінчому завданні інші дати - протягом 2х місяці. То це до грудня 2019 року. Як учасник може змонтувати Вам до 20 жовтня сигналізацію, якщо 2го жовтня тільки аукціон? Просимо внести зміни та узгодити строки між собою. Дякуємо завчасно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено в оголошенні.
Неправомірна вимога щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 вересня 2019 17:21
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:33
Добрий день! У документації визначено вимогу: Оригінал або завірену копію документів перевірки працездатності систем протипожежного захисту (автоматична система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу), наданих територіальними органами ДСНС України. Зазначена вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, роз’яснюємо чому сформована Замовником вимога є частково правомірною: згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати підтвердження аналогічного досвіду. Логічним є вимога про надання договору, відгуку та акту прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію (для договорів на встановлення (монтаж) систем пожежної сигналізації, оскільки монтажні роботи завершуються введенням системи в експлуатацію). Щодо документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту, дане питання регулюється ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ (витяг додається). Зокрема в Додатку И «Перевірка працездатності» зазначено наступне: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок і тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Таким чином бачимо, що надання документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту відповідно до чинного не є обов’язковим, це, по-перше. По-друге, в ДБН В.2.5-56:2014 чітко визначено: для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія. Тобто сам Замовник ініціює перевірку за власним бажанням та створює для цього відповідну комісію. По-третє, відповідно на законодавчому рівні відсутня вимога про обов’язкову перевірку працездатності систем протипожежного захисту для кожного об’єкту на якому відповідна організація здійснює монтажні роботи систем пожежної сигналізації. Таким чином, вимога про надання повного комплекту зазначених документів до аналогічного договору є дискримінаційною, оскільки акт перевірки працездатності систем протипожежного захисту не є обов’язковим документом і складати його монтувальна організація не повинна (і загалом зазначену процедуру ініціює і організовує Замовник за власним бажанням). Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо акту перевірки працездатності систем протипожежного захисту, і не повинні його мати. Але ми маємо підтвердження аналогічного досвіду у вигляді аналогічних договорів, відгуків та актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. Також звертаємо увагу, що зазначена вимога уже оскаржувалися в АМКУ і є позитивне рішення на користь учасника, пропонуємо з ним ознайомитися та внести зміни - UA-2019-07-03-000691-c. Тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання акту перевірку працездатності систем протипожежного захисту та внести відповідні зміни, в інакшому випадку - ми будемо вимушені оскаржувати умови в Антимонопольному комітеті, що призведе до затягування процедури і невикористання Вами бюджетних коштів (адже рік вже закінчується). Дякуємо завчасно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч.4 п. 45 Постанови КМУ № 1052 від 16.12.2015 р. на ДСНС покладено завдання розгляду у разі звернення фізичних чи юридичних осіб проектної документації щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення).
Таким чином, вимога щодо позитивного висновку ДСНС визначена відповідно до законодавства України та не буде виключена з тендерної документації.
Неправомірна вимога по керівникам
Дата подання: 18 вересня 2019 17:34
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:30
Доброго дня! Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт, то логічно, що на кожному об'єкті є ' керівник. Відповідно до Ліцензійних умов згідно постанові КМУ № 852: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. ТОБТО ЗАКОНОМ ТАКОЖ ВИЗНАЧЕНО НАЯВНІСТЬ ОДНОГО КЕРІВНИКА. Тоді запитання - чому у Вас в пункті 3.2. Додатку 1 вимагається надання документів на КЕРІВНИКІВ? У множині? Адже він має бути один на Вашому об'єкті. Вимагаємо привести документацію у відповідність із законом та Вашими реальними обсягами робіт і внести зміни, зазначивши про наявність одного керівника, а не керівників у множині! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Неправомірна вимога підпису Держенергонагляду
Дата подання: 18 вересня 2019 17:43
Дата відповіді: 23 вересня 2019 13:29
Доброго дня! Шановний Замовнику, маємо до Вас питання:на підставі чого до працівників і документів на них Ви додали припис про підпис Держенергонагляду? Протокол перевірки знань та посвідчення для відповідальних осіб (керівників) з НПАОП 0.00-1.15.-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. Протокол перевірки знань та посвідчення для відповідальних осіб (керівників) з НПАОП 0.00-1.71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Протокол перевірки знань та посвідчення для робітників (виконавців робіт) з безпечних методів під час виконання робіт на висоті із застосуванням спеціальних страхових засобів згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт та згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; Протокол перевірки знань та посвідчення для робітників (виконавців робіт) з безпечних методів під час виконання робіт з інструментом та пристроями згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт та згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; Протокол перевірки знань та посвідчення з електробезпеки для робітників (електромонтажників пожежної сигналізації) з Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил користування електричною енергією (ПКЕЕ), Правил охорони електричних мереж (ПОЕМ)» (електротехнологічний та електротехнічний персонал з допуском на ІІ - ІІІ групи) (підпис Держенергонагляд). В Україні є ВЕЛИЧЕЗНА кількість навчальних центрів, які проводять навчання та видають відповідні дипломи і свідоцтва. То до чого тут Держенергонагляд??? Він має де поставити свій підпис??? На оригіналі? На копії??? І чи в курсі Ви взагалі, що ЮРИДИЧНА ОСОБА не має підпису??? Хто має поставити підпис? БудівляДерженергонагляду? Чи керівник? Чи може прибиральник Держенергонагляду? Ми розуміємо, що закупівля у Вас уже проводиться вчетверте, чи втретє, і Ви маєте совго переможця, але не сподівайтеся, що ніхто не оскаржить Ваші безглузді вимоги! Тому вимагаємо виключити припис про підпис Держенергонагляду та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Вимога
Дата подання: 24 вересня 2019 10:00
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:06
У своїй ТД Ви прописуєте вимогу: Протокол перевірки знань та посвідчення з електробезпеки для робітників (електромонтажників пожежної сигналізації) з Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил користування електричною енергією (ПКЕЕ), Правил охорони електричних мереж (ПОЕМ)» (електротехнологічний та електротехнічний персонал з допуском на ІІ - ІІІ групи) (даний протокол повинен бути завірений печаткою Держенергонагляду, що підтверджує контроль за безпекою праці). Доводимо до Вашого відома, що у нашій країні є вилика кількість навчальних центрів, які можуть проводити навчання працівників і видавати відповідні посвідчення. Це може робити будь-яка установа, яка має ліцензію на надання освітніх послуг. Таким чином, просимо пояснити - на підставі якого нормативно-правового акту Держенергонагляд повинен ставити свою печатку на документі, який видала інша установа? Також наголошуємо, що печатка має стояти на документі тієї установи, яка видала ці посвідчення, а не тої установи, якої Вам хочеться. Хіба у Держенергонагляду якісь нотаріальні функції, що він повинен завірити якісь документи своєю печаткою? Просимо надати посилання на КОНКРЕТНИЙ законодавчий документ, в якому визначено повноваження, Держенергонагляду щодо завірення своєю печаткою різномантіних документів! А враховуючи, що такого документу немає - вимагаємо виключення незаконної вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Наказу Міністерства палива та енергетики України від 09.02.2004 р. № 75 «Про затвердження Положення про спеціальну підготовку і навчання з питань технічної експлуатації об'єктів електроенергетики», що визначає порядок проведення підготовки, навчання і перевірки знань з питань технічної експлуатації об'єктів електроенергетики, які є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами електроенергетики, передбачено, що контроль за його дотриманням здійснюють Державна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж і Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії (далі - Держенергонагляд). Наказом передбачено, що перевірка знань проводиться за участю представників Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж та/або Держенергонагляду. Керуючись вимогами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та зважаючи на те, що Замовник не відноситься до електричних станцій, але умовами технічного завдання передбачено підключення змонтованого обладнання до диспетчерської та пульту централізованого спостереження, Замовником прийнято рішення включити вимогу щодо завірення печаткою саме Держенергонагляду протоколу перевірки знань з електробезпеки працівників учасників.
Щодо наданої відповіді
Дата подання: 24 вересня 2019 11:53
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:08
Шановний Замовнику, дякуємо за Вашу відповідь, але маємо додаткові питання: ПО-ПЕРШЕ, в питанні йдеться про документ (цей документ є актом) перевірки працездатності систем протипожежного захисту, а у своїй відповіді Ви користуєтесь наступними термінами - Таким чином, вимога щодо позитивного висновку ДСНС визначена відповідно до законодавства України та не буде виключена з тендерної документації. Повідомляємо Вам, що акт про перевірку працездатності систем протипожежного захисту та позитивний висновок ДСНС щодо відповідності проектної документації вимогам законодавтсва - це РІЗНІ ДОКУМЕНТИ. Видно з Ваших відповідей, що Ви не розумієтесь на цих речах (і це логічно, бо Ви не виконавці по договору), а Ваш потенційний переможець допомагає писати Вам неправильні відповіді, заплутуючи і Вас, і учасників. Але заплутати колегію АМКУ у Вас навряд чи вийде. По-ДРУГЕ, Ви самі скопіювали і посилаєтесь на таке: Відповідно до ч.4 п. 45 Постанови КМУ № 1052 від 16.12.2015 р. на ДСНС покладено завдання розгляду У РАЗІ ЗВЕРНЕННЯ фізичних чи юридичних осіб проектної документації щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення). Тобто Ви самі надали відповідь - у разі звернення! Ви бачите десь слово "ОБОВ'ЯЗКОВО"? Про це ми Вам і писали у попередній вимозі, це не є обов'язком! То чому Ви це вимагаєте? Тобто потрібно обов'язково саме для Вашого тендеру отримати документ. А хіба це не є дискримінацією??? Вимагаємо аргументованого пояснення щодо Вашої вимоги із посиланнями на конкретні НПА, з яких вбачається обов'язковість та правомірність Вашої вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості, а також при здійсненні закупівель керується принципами, визначеними ст. 3 Закону, у зв’язку з чим відкидає необгрунтовані звинувачення в свою сторону.
Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умовами п. 4.5 Додатку 1 тендерної документації передбачено надати «Оригінал або завірену копію документів перевірки працездатності систем протипожежного захисту (автоматична система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу), наданих територіальними органами ДСНС України».
Згідно ст. 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Даний контроль здійснюється шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону (ст. 66 Кодексу). Таким чином, тендерна документація містить вимогу відповідно до законодавства України. Зважаючи, що роботи здійснюються в навчальному закладі, Замовником вимагається, для підтвердження кваліфікаційних вимог, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», надання копій документів перевірки працездатності систем протипожежного захисту на аналогічних об’єктах, де виконувались роботи учасниками.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 09:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:30
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:13
ІПН Хоменко В.О..pdf
11 жовтня 2019 17:13
Інформаційні довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 09:52
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій