Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів
Очікувана вартість
13 699,80 UAH
UA-2019-09-12-002500-b d2b7e4708e884b3e96cd9e40003c9d82
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 метр кубічний
Послуги по вивезенню та знешкодженню твердих побутових відходів (за рахунок коштів державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03063, Україна, Київ, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата Послуг Виконавця здійснюється щомісячно у гривнях, згідно актів приймання-передачі наданих послуг, у розмірі 100% вартості не пізніше 15 числа місяця наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

12 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ"
#25280118
Переможець 13 699,80
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 16:56
ДУ Альфатер.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 16:56
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 17:45
Вивезення сміття.pdf укладений
12 вересня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 253Ц-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML