Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Очікувана вартість
585 800,00 UAH
UA-2019-09-12-001918-b 4e9a50ddc4d246b38d1faa977aa5c16e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інеса Ігорівна Чечотка

+380462238170 chgsp_ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський міський стоматологічний центр» Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05519468
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, ДЕСНЯНСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. ПЕРЕМОГИ БУД. 154
Контактна особа: Інеса Ігорівна Чечотка
+380462238170
chgsp_ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:22
Очікувана вартість: 585 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 858,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5858 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Цефалостат для апарату рентгенодіагностичного дентального панорамного – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Цефалостат для апарату рентгенодіагностичного дентального панорамного – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Проспект Перемоги 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – власні кошти. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:54
протокол щодо проведення відкритих торгів PDF.pdf
12 вересня 2019 15:54
Оголошення про проведення відкритих торгів .pdf
12 вересня 2019 15:54
Додаток 7.docx
12 вересня 2019 15:54
додаток 6.docx
12 вересня 2019 15:54
Додаток 4.docx
12 вересня 2019 15:54
Додаток 3 docx.docx
12 вересня 2019 15:54
Додаток 2 docx.docx
12 вересня 2019 15:54
Додаток 1.docx
12 вересня 2019 15:54
додаток 5 (проект договору ) docx.docx
12 вересня 2019 15:54
Тендерная док-ия 2019 docx.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000017 ● b91e6d16457c4932b7dd0ad4e2ea2bee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.10.2019 № 60
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.10.2019 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-12-001918-b 12.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

 згідно з абзацом другим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі у разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.  замовником не визначено фактичний розмір забезпечення виконання договору про закупівлю, чим не дотримано вимогу пункту 15 частини другої статті 22 Закону.

2019-10-18 15:09:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-14-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2020 № 10
Чернігів
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзацу четвертого пункту четвертого Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 17 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-06-14-002488-b, UA-2019-09-12-001918-b, UA-2019-11-21-000816-b здійснені комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський міський стоматологічний центр» Чернігівської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

2020-02-14 12:43:48


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Фірма "Укр-Медмаркет" 585 700,00
UAH з ПДВ
579 800,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД ДЕНТАЛ" 581 010,00
UAH з ПДВ
581 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 09:26
довідка з податкової
07 жовтня 2019 10:49
оригінал МВД
27 вересня 2019 14:35
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:17
Проект Договір.pdf
27 вересня 2019 13:17
Медико-технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 13:17
Довідки.pdf
27 вересня 2019 13:17
Інструкція.pdf
27 вересня 2019 13:17
Расходная Богомольца.jpg
27 вересня 2019 13:17
Декларація _31.pdf
27 вересня 2019 13:17
Расходная Богомольца 2.jpg
27 вересня 2019 13:17
Наказ 6 Одиница О.А.pdf
27 вересня 2019 13:17
Сетифікт відповідності.pdf
27 вересня 2019 13:17
Установчі документи УММ.pdf
27 вересня 2019 13:17
Відомості з ЄДРПОУ УММ.pdf
27 вересня 2019 13:17
Банковская гарантія.pdf
27 вересня 2019 13:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
26 вересня 2019 15:46
Декларація ІІ клас.pdf
26 вересня 2019 15:46
Договір Фантоми.pdf
26 вересня 2019 15:46
проект договору.pdf
26 вересня 2019 15:46
377 Лист-довідка.pdf
26 вересня 2019 15:46
375 Довідка.pdf
26 вересня 2019 15:46
374 Довідка спеціалісти.pdf
26 вересня 2019 15:46
373 Довідка про статтю 17.pdf
26 вересня 2019 15:46
379 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Фірма "Укр-Медмаркет"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД ДЕНТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Фірма "Укр-Медмаркет"
#20742465
Переможець 579 800,90
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Фірма "Укр-Медмаркет"
#20742465
579 800,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 12:48
звіт про виконання договору.pdf укладений
09 квітня 2020 12:47
Звіт про виконання договору.pdf укладений
09 квітня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:23
Договір про закупівлю 304.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 579 800,90
UAH (в тому числі ПДВ 37 930,90 UAH)