Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбукі за кодом ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
33 851,00 UAH
UA-2019-09-12-001848-b bd9622d3a45e49219820a253f43dbacd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Зінченко

+380983765255 school53mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Ірина Зінченко
+380983765255
school53mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:38
Очікувана вартість: 33 851,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ноутбукі за кодом ДК 021:2015 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. 2). До участі у процедурі закупівлі допускаються ФОП. Їх пропозиція буде оцінюватися до остаточне, без додавання 20% ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 24 400,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 27 200,00
UAH з ПДВ
22 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АІСІТ" 23 202,00
UAH з ПДВ
23 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:17
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:16
Сертифікати Ноутбуки НР.zip
18 вересня 2019 14:16
Проект договору.pdf
18 вересня 2019 14:16
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 12:51
!Пропозиція - 27200.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 13:08
пропозиція.pdf
20 вересня 2019 13:08
Статут.pdf
20 вересня 2019 13:08
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 13:08
Довіреність.pdf
20 вересня 2019 13:08
Довідка про учасника.pdf
20 вересня 2019 13:08
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 13:08
Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 13:08
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "АІСІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:10

Документи

27 вересня 2019 11:10
Протокол (ноутбукі).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 11:10
Протокол (ноутбукі).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Допугода(ноутбук).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:13
Договір (ноутбук).pdf укладений
31 жовтня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони надійшли згоди надати зміни в п.2.1. договору, а саме: "Строк (термін) поставки:до 30.11.2019"
Номер договору про закупівлю: 53/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML