Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 22470000-5 Посібники (Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції "Нова українська школа")
Очікувана вартість
156 316,00 UAH
UA-2019-09-12-001818-a 82e0617c490f4e3199f2634dd77f6399
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глубока Оксана

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Глубока Оксана
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:12
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:12
Очікувана вартість: 156 316,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 468,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


За рахунок економії коштів після проведення закупівлі дидактичних матеріалів

Джерело фінансування-бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Комплект дидактичних матеріалів для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції "Нова українська школа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 22:02
Додаток №3 вимоги техн.та якісн.характеристики НОВА.docx
12 вересня 2019 22:01
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін у тендерну документацію
Дата подання: 13 вересня 2019 14:26
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:43
Шановний замовнику! В Додатку № 3 до тендерної документації є наступний пункт:"Учасник в пропозиції повинен надати копії сертифікатів відповідності, санітарно-гігієнічних висновків та свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОНУ." Повідомляємо та просим внести зміни до тендерної документації з наступних причин: 1.Дидактичні матеріали, що є предметом закупівлі не підлягають обов'язковій сертифікації згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів».А сертифікат відповідності є обов'язковим лише для товарів які підлягають обов'язковій сертифікації.Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити наступне: "Учасник в пропозиції повинен надати копії сертифікатів відповідності та/або санітарно-гігієнічних висновків" 2. Тендерною документацією вимагається надання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОНУ. Згідно Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" ,дидактичні матеріали які є предметом закупівлі входять в перелік товарів цього наказу. Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОНУ вимагається лише у тому випадку,якщо товари які закуповуються ,не входять в перелік Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ. Виходячи с цього,вимога про надання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОНУ є дискримінаційною та не дає змоги брати участь у закупівлі учасникам які можуть запропонувати найвигіднішу цінову пропозицію , тим самим звужуючи коло конкурентів. Просимо внести зміни до тендерної документації, та прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження будуть розглянуті
Про отримання грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України
Дата подання: 16 вересня 2019 12:05
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:43
Відповідно до положень Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи (далі - Перелік), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 13.02.2018 No 137, він є орієнтовним. Його позиції носять рекомендований, а не регламентований характер для користувачів. В даному переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми . У самому переліку не встановлено вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України. Порядок, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України», визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України. Виходячи із вищевикладеного, жодного обов'язку отримувати Постачальником зазначеного Замовником свідоцтва не передбачино чинним законодавством. Таким чином, вимога надати даний документ є дискримінаційною та підлягає негайному вилученню з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження будуть розглянуті

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " 89 880,00
UAH з ПДВ
89 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 148 500,00
UAH з ПДВ
146 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 149 625,00
UAH з ПДВ
146 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 08:18
Електронний підпис
19 вересня 2019 08:17
11 Ексім.pdf
19 вересня 2019 08:17
11_Gigo_навч_набори.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 РЛ 3.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 РЛ 2.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 РЛ 1.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 Ко.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 К Декл.pdf
19 вересня 2019 08:17
11 З-ка.pdf
19 вересня 2019 08:17
6 ИНН.pdf
19 вересня 2019 08:17
5 Паспорт.pdf
19 вересня 2019 08:17
4 Довідка досвід.pdf
19 вересня 2019 08:17
Лист-роз’яснення.pdf
19 вересня 2019 08:17
Лист-погодження.pdf
19 вересня 2019 08:17
Довідка про товар.pdf
19 вересня 2019 08:17
3. Проект договору.pdf
19 вересня 2019 08:17
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:29
ВІдомості з ЄДРПОУ 1.pdf
18 вересня 2019 11:29
Проект договору.pdf
18 вересня 2019 11:29
Техпаспорт.pdf
18 вересня 2019 11:29
Лист про санкції.pdf
18 вересня 2019 11:29
Статут УКРДИДАКТИК.pdf
18 вересня 2019 11:29
ОПИС РЕЄСТРАЦІЇ.pdf
18 вересня 2019 11:29
Штатний розпис.pdf
18 вересня 2019 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 11:29
Банк боргів немає.pdf
18 вересня 2019 11:29
Висписка УКРДИДАКТИК.pdf
18 вересня 2019 11:29
Довідка МВС.jpg
18 вересня 2019 11:29
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 17:21
Пропозиція.pdf
18 вересня 2019 17:21
Довідка про товар.pdf
18 вересня 2019 17:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2019 17:21
Висновок СЕС 3.pdf
18 вересня 2019 17:21
Висновок СЕС 2.pdf
18 вересня 2019 17:21
Висновок СЕС 1.pdf
18 вересня 2019 17:21
Аввторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "
#2382800295
Переможець 89 880,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:02

Документи

27 вересня 2019 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "
#2382800295
89 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 22:16
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 14:26
ДОД УГОДА1 ДО ДОГ 185_pdf.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 14:20
ДОГОВІР 185_pdf.pdf укладений
18 жовтня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.2. Термін поставки
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 185
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 880,00
UAH