Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Обладнання для оснащення ресурсної кімнати).
Очікувана вартість
413 250,00 UAH
UA-2019-09-12-001680-b b7c40734498c4e19a29ccd98532e0d91
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:14
Очікувана вартість: 413 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 066,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Обладнання для оснащення ресурсної кімнати. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткових накладних, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 15:21
Додаток 4.doc
12 вересня 2019 15:21
Додаток 1.docx
12 вересня 2019 15:21
Додаток 2.docx
12 вересня 2019 15:21
Додаток 3.docx
12 вересня 2019 15:21
ТД 2019.docx
12 вересня 2019 15:21
ТД (Титулка).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:15
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 2. Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОБУХОВСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА" 413 050,00
UAH з ПДВ
413 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ПРОВЕНТ" 413 050,00
UAH з ПДВ
413 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 18:00
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:45
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:45
видаткова.pdf
30 вересня 2019 17:45
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2019 17:45
Довідка про печатку.pdf
30 вересня 2019 17:45
Письмова згода учасника.pdf
30 вересня 2019 17:45
паспорт.pdf
30 вересня 2019 17:45
іпн.pdf
30 вересня 2019 17:45
виписка.pdf
30 вересня 2019 17:45
Довідка про статут.pdf
30 вересня 2019 17:45
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:15
Електронний підпис
01 жовтня 2019 13:11
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 13:11
Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2019 13:11
Сведения про учасника.pdf
01 жовтня 2019 13:11
Протокол.pdf
01 жовтня 2019 13:11
про свід Єдин Податку.pdf
01 жовтня 2019 13:11
Порівняльна таблиця.pdf
01 жовтня 2019 13:11
НДС.pdf
01 жовтня 2019 13:11
Довідка про витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБУХОВСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ПРОВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОБУХОВСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА"
#2907114364
Відхилено 413 050,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 15:36
ТОВ "КОМПАНІЯ ПРОВЕНТ"
#40814034
Відхилено 413 050,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 15:38

Документи

09 жовтня 2019 15:35
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:35
Протокол № 421.pdf

Документи

09 жовтня 2019 15:38
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:37
Протокол № 422.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2019 15:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі