Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Галина Бучковська +380312641206 ztcemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 11:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 11:39 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2019 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2019 11:39 |
Зміни до ТД ДК 3360.docx | |
23 вересня 2019 11:39 |
протокол зміни ДТ.PDF | |
12 вересня 2019 14:28 |
ТД ДК 3360.docx |
23 вересня 2019 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2019 11:39 |
Зміни до ТД ДК 3360.docx
|
|||
23 вересня 2019 11:39 |
протокол зміни ДТ.PDF
|
|||
12 вересня 2019 14:28 |
ТД ДК 3360.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Роз’яснення наведене у протоколі засідання тендерного комітету від 20.09.2019 р.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000011 ● ad2f97e054aa405e98371cef40c6fe3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2019 № 44
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.11.2019 № 44
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу.Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-10-000789-a 10.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. UA-2019-10-03-000346-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. UA-2019-10-03-000335-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. UA-2019-10-03-000307-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. UA-2019-10-03-000228-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. UA-2019-09-12-001369-b 12.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом було розглянуто та враховано виявлене порушення. В результаті аналізу висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, нами не зазначено в тендерній документації питому вагу цінового критерію. Разом з тим, повідомляємо, що на сьогодні нема механізму усунення виявленого порушення, так як закупівля завершена. Тому, як Замовник на майбутнє зобов`язуємось не допускати вищезгаданого порушення.
2019-12-16 16:21:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
1 586 174,98
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:51
|
дод угода 3.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:25
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 14:29
|
доаткова угода.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:04
|
Договір 140-3360.PDF | укладений |
18 жовтня 2019 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору в частині зміни реквізитів Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 140-3360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» даного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 140-3360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.5 п.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 140-3360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |